Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتای استان در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز فوریت های پلیسی فتا خبر داد.

وی در این زمینه افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی فتا با شماره ۲۲۱۱۲ تا آغاز سال جدید راه‌اندازی و بصورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری با همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی پلیس فتا جرائم سایبری در استان ۲۶ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان افزود: چنانچه در هر ساعتی از شبانه روز وجهی از حساب شهروندان خارج شد، باید در سریعترین زمان به پلیس فتا مراجعه تا حساب مقصد مسدود شود. در این زمینه ۱۵ باند کلاهبرداری با ۴۶ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و مبلغ  ۲۵ میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری کشف و به صاحبین عودت شده است.

46

کد خبر 1489092

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فتا پلیس فتا استان آذربایجان غربی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات ویژه کوره نم زدایی ردیف سوم گازی این پالایشگاه که در راستای روند تولید پایدار گاز از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود در کمترین زمان ممکن با توان متخصصان داخل به صورت ۱۰۰ درصدی با موفقیت پایان یافت.

محمد نعمتی افزود: کوره‌های واحد نم زدایی جهت احیاء بستر‌های جاذب رطوبت گاز‌های شیرین شده بکار برده می‌شوند. رطوبت زدایی از گاز به دلیل جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و انسداد لوله در مسیر انتقال به‌ویژه به نقاط سردسیر کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تعویض لوله‌های ردیف چهارم بخش همرفتی کوره واحد نم‌زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم، با تلاش شبانه روزی همه مسئولین واحد‌های مرتبط پالایشگاه، یکی از اقدامات شاخص در این عملیات است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: این کار بزرگ و ارزشمند، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بسیار مطلوب مدیران و روئسای واحد‌های عملیاتی به‌صورت شبانه روزی و فشرده در مدت زمان پنج روز، با وجود شرایط جوی ناپایدار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بهره‌برداری، بازرسی فنی و تعمیراتی انجام گردید.

دیگر خبرها

  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • رئیس‌جمهور: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت