Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آئین پایانی سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر عصر دوشنبه با حضور سیدعباس صالحی، سید محمد مجتبی حسینی معاون امورهنری وزیر، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نامزدهای دریافت جایزه بخش‌های مختلف رقابتی این دوره از جشنواره در تالار وحدت تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیدگان این دوره جشنواره موسیقی فجر به شرح زیر معرفی و تجلیل شدند:

معرفی برگزیدگان بخش «موسیقی و رسانه»

قالب گفتگو

در بخش «گفتگوی مطبوعات» نگار حسین‌خانی از روزنامه «همشهری» برای گفتگویی با عنوان «که از باد و باران نیابد گزند» برگزیده ندا سیجانی از روزنامه «ایران» برای گفتگویی با عنوان «مرا معلم عشق تو شاعری آموخت» شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش «خبرگزاری‌ها» نیز علیرضا سعیدی از خبرگزاری مهر برای گفتگویی با عنوان «شغل هنرمند در وزارت کار ثبت می‌شود / حاشیه‌های یک انتخابات صنفی» برگزیده شد.

امیرحسین دولتشاهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) برای گفتگویی با عنوان «استاد مصطفی محبی‌زاده و یک سینه خاطره از موسیقی ایرانی» در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

قالب گزارش

در بخش «خبرگزاری‌ها» امیرحسین دولتشاهی از خبرگزاری ایرنا برای گزارشی با عنوان «درباره فضل الله توکل» برگزیده شد.

در بخش مطبوعات نیز صابر محمدی از روزنامه «همشهری» برای گزارش با عنوان: «تذکره دلتنگی» برگزیده شد.

مهدی فیضی‌صفت از روزنامه «همدلی» برای گزارشی با عنوان «پرونده نافرجام» در این بخش تقدیر شد.

بخش مقاله تخصصی

سپهر سراجی از مجله «هنرهای زیبا» برای مقاله‌ای با عنوان «بازشناسی ویژگی‌های مرکز موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت ساز در این سنت» برگزیده و محمد خلیلیان از مجله «هنر موسیقی» برای مقاله‌ای با عنوان «جامعه شناسی موسیقی» تقدیر شد.

قالب یادداشت

در بخش «روزنامه» محمود توسلیان از روزنامه «اعتماد» برای یادداشتی با عنوان: «شجریان، گوی بیان» شایسته تقدیر شناخته شد.

بخش نگاه ویژه / چهل نوا

در بخش نگاه ویژه نیره خادمی از روزنامه «شهروند» برای گفتگویی با عنوان «اندوه دل نگفتم الا یک از هزاران» شایسته تقدیر شناخته شد.

در این بخش محمدرضا مقدم از روزنامه «ولایت» قزوین هم برای گفتگویی با عنوان: «اجرای سرود در محضر امام (ره) را نقطه عطفی در زندگی می‌دانم» تقدیر شد.

برنامه‌های رادیویی

برنامه‌های ترکیبی

بهرام نوری از رادیو گیلان برای برنامه‌ای با عنوان: «گیله بوخا، درباره موسیقی طالش» برگزیده شد.

برنامه‌های مستند ترکیبی

در این بخش هانیه پیرامی از رادیو خراسان جنوبی برای برنامه‌ای با عنوان: «سرکوه بلند» برگزیده و مسعود خسروی از رادیو خراسان جنوبی برای برنامه‌ای با عنوان: «چکه» تقدیر شد.

گزارش خبری

مریم تکافی از خبرگزاری صدا و سیما مشهد برای گزارشی با عنوان: «سرزمین نواها» شایسته تقدیر شناخته شد.

مستند گزارشی

خانم مرضیه رحیمی از رادیو مشهد برای گزارشی با عنوان: «دست‌ها می‌بینند» شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش نگاه ویژه هیات داوران

زهرا صادق‌زاده از رادیو خراسان رضوی برای گزارشی با عنوان: «صدایی از دل تاریخ» درباره استاد ابراهیم شریف‌زاده و وحید خانه‌ساز از خبرگزاری ایلنا برای گفتگویی با عنوان: «بانوی بلوچی که بدون دندان هنوز قادر به خواندن است» برگزیده شدند.

هیات داوران در بخش تیتر هیچ برگزیده‌ای معرفی نکرد.

در ادامه آیین اختتامیه برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره با اهدای جایزه «باربد» معرفی شدند.

برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر کرونا سید عباس صالحی محمد اله یاری پروندهٔ خبری همگام با سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کرونا سید عباس صالحی جشنواره موسیقی فجر کرونا سید عباس صالحی محمد اله یاری اخبار کنکور شایسته تقدیر شناخته شد برای گزارشی با عنوان جشنواره موسیقی فجر برای گزارش برگزیده شد تقدیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند