Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@06:05:50 GMT

وقتی حق کشاورزان در غرفه‌های تره بار به حراج می‌رود!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۶۶۲

وقتی حق کشاورزان در غرفه‌های تره بار به حراج می‌رود!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق قانون میادین میوه و تره بار شهر‌ها موظف هستند ۲۰ درصد از غرفه‌ها را در اختیار تولید کنندگان و کشاورزان قرار دهند، اما وقتی به صورت سرزده به برخی از این میادین مراجعه کردیم اثری از تولید کنندگان و کشاورزان ندیدیم، گویا دلالان تره بار با سلطه بر این میادین روی خوش را از بازار گرفته‌اند و در حال چپاول حق کشاورزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار بازار میوه کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در برنامه تلویزیونی گفت: در اوایل دهه ۹۰ وقتی مشکلی در زمینه مایحتاج مردم در حوزه کشاورزی، پروتئین و ... پیش می‌آمد ۳ نهاد متولی بودند و از این روز مجلس یازدهم تلاش کردیم مدیریت واحدی را اجرایی نمایین و ر حوزه کشاورزی و تامین گوشت فقط وزارت جهاد کشاورزی پاسخگو است.

او افزود: در این مجلس مصوب شد که نقشی را به عهده سندیکا‌ها و انجمن‌های صنفی که مرتبط با کشاورزان است بدهیم، اما اکنون باز هم کشاورزان گلایه‌مند هستند و دلیل آن نیز تورم و افزایش هزینه‌های تولید طی سال‌های گذشته است که کشاورز را با مشکلاتی برای تامین درآمد مواجه کرده است.

آقای یوسفی می‌گوید: توجه به بخش کشاورزی در خوزستان با تولید ۱۷ و نیم میلیون تن محصولانت باغی و زراعی که با فاصله از استان‌های دیگر است یعنی توجه به پیشران‌های اقتصاد و قطعا توجه به کشاورزی هم باعث پیشرفت و تامین کالا‌های اساسی و امنیت غذایی است و هم معیشت کشاورز استان را تامین می‌کند.

تکمیل می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • تولید کود و سم کم‌ضرر از پسماند نخلستان‌ها
  • خبر خوش وزیراقتصاد برای تولید کنندگان در سال جاری
  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • جهش تولید با تولید قزل آلا در مزارع خاکی گیلان