Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداللهی استعفا کرد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک انصراف خودش را از ادامه همکاری با این تیم اعلام کرد.

به گزارش‌ طرفداری، با وجود اینکه باشگاه آلومینیوم پس از جدایی رسول خطیبی و پیوستن او به تیم تراکتور، از حمید عبدالهی به عنوان سرمربی جدید تیم اراکی نام برد، اما این مربی انصراف خودش را از ادامه همکاری با آلومینیوم اراک اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن استعفای حمید عبدالهی به شرح زیر است:

به نام آنکه عهدش وفاست

مدیریت محترم باشگاه آلومینیوم اراک، جناب آقای سعیدعباسی

با سلام

همانطور که مستحضر هستید از روزی که به دعوت رسول خطیبی برای کمک به باشگاه آلومینیوم همکاریم را آغاز نمودم، باتمام توان برای پیشبرد اهداف باشگاه تلاش کردم اما همان طور که می‌دانید بعداز جدایی خطیبی از تیم فوتبال بزرگسالان، اعتماد کامل برای ادامه همکاری با بنده وجود نداشت و چون باشگاه به دنبال انتخاب گزینه اصلح برای هدایت تیم است و بنده هم از نظرفنی و اخلاقی به سرمربی سابق تیم تعهد دارم، لذا از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف داده و امیدوارم با استعفا اینجانب موافقت فرمایید.

پیشاپیش از کمک‌ها و اعتماد جنابعالی و هیات مدیره محترم کمال تشکر را دارم.

حمیدرضا عبدالهی

حمید عبدالهی همچنین در خصوص انصراف از ادامه همکاری با آلومینیوم اراک به فارس گفت:

خوشحالم توانستیم با هدایت رسول خطیبی و حمایت هواداران بی نظیر اراکی نتایج فوق العاده‌ای کسب کنیم که دراین مسیر پرفراز و نشیب کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه همواره حامی ما بودند و استاندار محترم نیز مانند یک پدرمعنوی به هر صورتی از مجموعه ما حمایت کرد.

وی افزود:

همه می‌دانند رسول خطیبی فرزند آذربایجان و تراکتور  است و برای کمک به تراکتور درنگ نکرد. من به هوادارن اراکی هم که به بنده لطف داشتند گفتم؛ تا قبل ازتمرین کسی از باشگاه رسما بامن صحبت نکرد و سرتمرین بحث موقت بودن مطرح شد که در شان من نبود. کلمه موقت یعنی دوستان به دنبال سرمربی هستند و من هم اخلاقی به رسول خطیبی تعهد داشتم و بچه‌های جنوب شهر تهران رفیق نیمه راه نیستند.

عبدالهی با اشاره به پیوستن به کادرفنی تراکتور تصریح کرد:

به همین خاطر از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف می‌دهم تا این باشگاه با فراق بال نقشه راه آینده‌اش را به طور قطعی ترسیم کند نه موقت! امیدوارم روحیه جنگندگی و سبک کاری‌مان در تراکتور پاسخ دهد و اتفاقات خوبی را برای تی‌تی‌ها (لقب هواداران تیم تراکتور تبریز) رقم بزنیم.

اخبار داغ 

سنگ اندازی پیش پای علی کریمی | افشاگری جادوگر مجوز پخش ندارد تیم منتخب لیگ برتر | گل محمدی و سه پرسپولیسی در جمع بهترین های نیم فصل اول درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدافع بارسلونا با چشمانی گریان نیوکمپ را ترک کرد شوخی موناکو با بارسلونا به خاطر شکست مقابل پاری سن ژرمن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادامه همکاری باشگاه آلومینیوم آلومینیوم اراک رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود

در صورت کشیده شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی، شاید علیرضا بیرانوند به بازی بیاید.

طرفداری |  احتمال حضور علیرضا بیرانوند در سفر پرسپولیس به اراک وجود دارد، اما این دروازه‌بان باتجربه بازی در مرحله حذفی جام حذفی مقابل آلومینیوم را از دست خواهد داد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، بازی‌های اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، با وجود تلاش برای رسیدن به دیدار مقابل آلومینیوم، در نهایت نتوانست مجوز بازی از سوی کادر پزشکی باشگاه را دریافت کند.

با این حال، گفته می‌شود علیرضا بیرانوند تمایل زیادی به همراهی تیمش در سفر به اراک دارد و حتی در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، خواهان حضور در درون دروازه پرسپولیس به جای امیررضا رفیعی است.

هنوز مشخص نیست که بیرانوند چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در سفر به اراک، می‌تواند روحیه این تیم را برای عبور از این مرحله از مسابقات افزایش دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود