Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:53:02 GMT

۱۱ کیلو گرم تریاک در بروجرد کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۲۰۸۹

۱۱ کیلو گرم تریاک در بروجرد کشف شد

سرهنگ عزت اله غلامی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهر بروجرد در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند ,موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی هماهنگی های انجام شده با مراجع قضائی و در عملیاتی منسجم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این یگان موفق به کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از منزل متهمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان این مطلب که پلیس هیچ گونه مماشاتی با سوداگران مرگ نخواهد داشت، بیان کرد: در این راستا ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

برچسب‌ها بروجرد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بروجرد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم