Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@21:09:23 GMT

زالی: شیب کرونا در تهران صعودی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۲۲۰۲

فرمانده ستاد مقابله با کرونا شهر تهران اعلام کرد: تعداد بیماران کرونایی از پایان دی ماه امسال روند افزایشی داشته و در حال حاضر نیز این شیب صعودی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نق از ایرنا علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان تهران گفت: میزان مراجعان سرپایی افزایش یافته و شاخص بستری‌ها نسبت به هفته‌های گذشته نیز روند صعودی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: در دی ماه ۲۸ هزار نفر مراجعه سرپایی داشتیم که این رقم در بهمن ماه به ۴۰ هزار نفر رسید.

زالی با بیان اینکه میزان بستری‌ها در پایان بهمن ماه نسبت به مورد مشابه آن در دی ماه رشد یافته است گفت: این میزان در روز‌های آغازین اسفند ماه با شیب ملایم در حال افزایش است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران با اشاره به اینکه جهش‌های ویروس کرونا با عناوینی همچون ویروس اسلواکی، کالیفرنیا، آفریقایی در دنیا وجود دارد، افزود: به جز ویروس انگلیسی شاهد دیگر جهش‌های کرونا نبودیم.

وی همچنین به تعیین کانون شیوع ویروس جهش یافته ویروس انگلیسی نیز اشاره کرد و گفت: نمی‌توان مشخص کرد که کانون شیوع ویروس جهش یافته کجاست و به صورت قطعی نقطه‌ای را معرفی کنیم.

زالی اضافه کرد:، اما با توجه به پراکندگی مبتلایان باید گفت که در نقاط مختلف تهران مبتلایان وجود داشته و تراکنش اتفاق افتاده است که تاکنون ۳ نفر فوتی قطعی ناشی از ابتلا به ویروس جهش یافته داشتیم.

وی ضمن تاکید براینکه هیچ شواهدی از ویروس جهش یافته فنلاندی نداریم گفت:، اما پیش‌تر ویروس اسلواکی قبل از آن ویروس موسوم به کالیفرنیا و قبل از آن انگلیسی و آفریقایی وجود داشته، ولی تنها مورد جهش ویروس موسوم به انگلیسی در کشور مشاهده شده و شواهدی از وجود سایر جهش‌ها نداریم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران به طرح شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: این طرح محله محور پیشرفت‌های خوبی در سطح استان تهران داشته است و امیدواریم با شتاب بیشتر در ایام نوروز انجام شود.

وی در خصوص ممنوعیت پرواز‌های اروپایی به تهران نیز گفت: اخیرا نامه‌ای به وزرای کشور و بهداشت نوشته شده تا پرواز‌های اروپایی به ویژه انگلستان متوقف شود که البته نظر ما تنها پرواز‌های اروپایی نبوده چرا که پرواز از سایر کشور‌ها نیز نوع جهش یافته ویروس در افراد مشاهده شده این در شرایطی است که فضای زیر ساختی ترانزیت فرودگاه امام خمینی به گونه‌ای نیست که از ازدحام و خطر آلودگی جلوگیری شود و امکان خروج برای انتظار به بیرون از این محدوده نیز امکان پذیر نیست.

زالی خاطرنشان کرد: مخالف ورود پرواز‌های اروپایی حداقل تا ۲۰ روز آینده بوده و در این خصوص منتظر اجرای این کار از سوی مقامات ذیربط هستیم.

وی در خصوص افزایش ازدحام مردم در مراکز خرید شب عید نیز گفت: هنوز از ستاد ملی کرونا پروتکل روشن و شفافی در مورد بازار خرید و تردد‌های نزدیک به ایام نوروز اعلام نشده، بی تردید اگر قرار است محدودیت‌هایی اعمال شود با توجه به این که پیش‌فروش‌ها در حوزه سفر و تردد‌ها در حال انجام است.

به گفته زالی، برای جلوگیری از نارضایتی مردم باید زودتر تعیین تکلیف شود تا سرنوشت بسیاری از موارد از جمله ترددها، برگزاری آزمون‌ها مشخص شود که البته برخی از این موارد ملی است و باید هر چه زودتر تصمیم گیری شود.

جلسه هفتگی ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی بندپی در محل استانداری برگزار شد. برچسب ها: دکتر زالی ، علیرضا زالی ، ستاد مبارزه با کرونا ، استان تهران ، فرمانده ستاد مقابله با کرونا ، تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دکتر زالی علیرضا زالی ستاد مبارزه با کرونا استان تهران فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران فرمانده ستاد مقابله با کرونا پرواز های اروپایی ویروس جهش یافته استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جی پی مورگان چیس و دویچه بانک تاثیر بالقوه هاوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کردند. شبکه بیت‌کوین، چهارمین هاوینگ خود را در ۱۹ آوریل به پایان رساند و علیرغم توافق در مورد تاثیر هاوینگ، این دو بانک در مسیر قیمت بیت‌کوین پس از این رویداد، اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید / قیمت روز ارزهای دیجیتال

ماریون لبور و کسیدی اینسورث-گریس، تحلیلگران دویچه بانک اظهار کردند که هاوینگ بیت‌کوین از قبل تا حدی توسط بازار مشخص شد و اشاره کردند که این رویداد به دلیل ماهیت الگوریتم بیت‌کوین از قبل به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. تحلیلگران دویچه بانک بیان کردند که انتظار ندارند، قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی پس از رویداد هاوینگ افزایش یابد.

آنان افزودند: با نگاهی به آینده، ما همچنان انتظار داریم که قیمت‌ها به دلیل انتظار تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم، کاهش آتی نرخ بهره بانک مرکزی و تغییرات نظارتی بالا باقی بماند.

نظرسنجی اخیر دویچه بانک نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که ارزهای دیجیتال به طبقه دارایی مهم و روش پرداخت تبدیل شوند. علاوه بر این، ۱۰ درصد از افراد مورد بررسی انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۷۵ هزار دلار فراتر رود.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان نیز بر این باور است که هاوینگ بیت‌کوین تا حد زیادی قیمت‌گذاری شده است. او گفت که انتظار دارد در کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ کاهش یابد و آن را به شرایط و قیمت‌های بیش از حد خرید در مقایسه با طلا در زمان نوسانات نسبت داد. او همچنین سطح پایین سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای پروژه‌های کریپتو را برجسته کرد.

این تحلیلگر گفت: ما انتظار نداریم که قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ افزایش یابد، زیرا قبلا قیمت‌گذاری شده است. در واقع به دلایل متعددی شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ خواهیم بود.

هفته گذشته، جی پی مورگان در مورد خطرات بالقوه نزولی در بازارهای ارزهای دیجیتال هشدار داد و تاکید کرد که بیت‌کوین علیرغم نوسانات اخیر قیمت، همچنان در مرحله بیش از حد خرید است.

به نقل از کریپتو، این تحلیلگر همچنین در مورد توانایی بازار رمزارزها برای دستیابی به برابری طلا در پرتفوی سرمایه‌گذاران شک کرد. بانک سرمایه‌گذاری جهانی پیش‌بینی کرد که پس از هاوینگ، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۶۶درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۴.۳۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۶ میلیارد دلار است که ۹.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۲۴ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و ۶۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۹.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۷۶.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۴۲ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۰.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۳ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۴ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۶.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۶۱ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۲ درصد افزایش

انتهای پیام/

کد خبر: 1227863 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • قیمت شاهین در مدار صعودی / شاهین کارکرده هم گران شد! + جدول قیمت
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور چیست؟
  • چرا بیماری‌های غیرواگیر در کشور افزایش چشمگیر داشته است؟
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور