Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، لیگ برتر بوکس را طوفانی و به یک پیروزی مقتدرانه دست یافت.

امروز نخستین دوره پیکارهای لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور گرامیداشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای بوکس استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد.

در روز نخست این پیکارها و در گروه «ب» تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد مقتدرانه و با نتیجه هشت بر صفر پیشتازان اکوی خراسان رضوی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نماینده لرستان؛ امید احمدی صفا، سجاد محمدپور، باقر فرجی، مهدی سرباز، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، طوفان شریفی و مجید جمشیدوند در اوزان ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و ۹۱+ به پیروزی رسیدند.

تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد فردا باید به مصاف صبا نور گروس کردستان برود.

این پیکارها در دو گروه ۵ تیمی و به مدت ۷ روز به طور متمرکز ادامه دارد و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد لیگ برتر بوکس فدراسیون بوکس سجاد محمدپور شاهین موسوی مهدی قاسم سلیمانی صبا قاسم سليماني امید احمدی صفا مهدي لرستان پلیمر خلیج فارس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده زنده یاد دکتر فاطمه لشکری در اقدامی خیرخواهانه کتابخانه شخصی وی شامل بیش از ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرد.

افسانه دارابی با بیان اینکه این کتاب‌ها اغلب با موضوع ادبیات فارسی هستند، اظهار کرد: طی مراسمی در سوم اردیبهشت ماه، ضمن تجلیل از این حرکت خیرخواهانه، آئین نکوداشت سال‌ها فعالیت علمی و فرهنگی این بانو در طول حیات خود در این کتابخانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081315

دیگر خبرها

  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا