Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی نوبت سوم امروز (دوشنبه، ۴ اسفند) قوه مقننه و  در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰،  بند (الف) تبصره (۳) این ماده واحده در راستای تعیین سقف تسهیلات تأمین مالی خارجی (فاینانس) را مصوب  کردند.

در بند (الف) تبصره مذکور آمده است: با رعایت بند (الف) ماده (۴) قانون برنامه ششم توسعه در سال ۱۴۰۰ سقف تسهیلات تأمین مالی خارجی (فاینانس) برای طرح‌های دولتی و غیردولتی علاوه بر باقی‌مانده سـهمیه سـال‌های قبل، معادل ریـالی سی میلیارد (۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) دلار تعیین می‌شود.

دولت مجاز به دریافت تسهیلات ۵ میلیارد دلاری از روسیه شد

به گزارش ایرنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز –دوشنبه- در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با بند (ب) تبصره (۳) این ماده واحده با ۱۸۲ رأی موافق از مجموع ۲۲۱ نماینده موافقت کردند.
براساس این بند، اجرای تبصره (۳۸) قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل‌ کشور مصوب ۳/۶/۱۳۹۵ در سال ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

براساس تبصره ۳۸ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵؛ به دولت اجازه داده می‌شود با رعایت سقف مقرر در تبصره (۳) قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور تا مبلغ ۵ میلیارد دلار وام از دولت روسیه برای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای با شرایط مندرج در ذیل قانون اخذ کند.

کد خبر 586732 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بودجه سال سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت 4 همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

این در حالی است که در هفته های گذشته، رئیس مجلس بارها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی