Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملی غربالگری سلامت روان در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای تمامی دانشجویان ورودی جدید نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رامش حسین زاده، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: هر سال با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه سنجش آمادگی روانشناختی دانشجویان نوورود اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده مطرح کرد: در شرایط کنونی با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبنی بر عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، سامانه آنلاین غربالگری سلامت روان با امکانات ویژه راه اندازی شده است و این پایش ویژه دانشجویان ورودی جدید نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین سال تحصیلی جدید وزارت بهداشت سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

شنبه ۱ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد