Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه پروانه و عوارض ساخت خانه ‌های تخریبی مناطق زلزله زده شهر سی سخت رایگان است.

"کیامرث حاجی ‌زاده" با بیان اینکه آسیب بسیار زیادی به منازل شهر زلزله زده سی ‌سخت وارد شده است، افزود: بعضی از خانه‌ها از نو باید ساخته شوند و منازلی نیز نیاز به تعمیر اساسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از دستگاه‌های خدمات رسان، اظهار کرد: همه برای خدمات رسانی به مردم شهر سی سخت و برگشت زندگی عادی از همان ابتدای وقوع زلزله پای کار آمدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و دستگاه قضا با جدیت پای کار آمدند.
حاجی‌ زاده عنوان کرد: کمیته‌هایی از جمله کمیته ارزیابی، پاک سازی و کمیته آوار برداری در حوزه عمرانی فعال شد.
وی با بیان اینکه پاکسازی معابر انجام گرفت، ادامه داد: تردد در شهر به خوبی در حال انجام است و نانوایی‌ها و اصناف فعالیت ‌شان را شروع کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته ارزیابی کارش را به اتمام رسانده و همه منازل مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته و میزان خسارت‌ها مشخص است.
حاجی ‌زاده خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار آوار برداری و بازسازی را آغاز کرد و تسهیلات نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: چند ماهه کار ساخت و احداث منازل تخریب شده انجام می ‌گیرد و کار تخریب و آواربرداری آغاز شده است و ستاد بازسازی را امروز رسما افتتاح خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: صدور پرواخت ساخت و عوارض رایگان خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله سی سخت پروانه ساختمانی عوارض ساختمانی آوار برداری كهگيلويه و بويراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان

مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست فرمانداری و امام جمعه نهبندان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، آسفالت معابر روستای میغان به بهره برداری رسید.

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این مراسم اظهار کرد: در دهه حساب ۱۰۰ امام سال جاری ۲۶۵ میلیارد تومان طرح هادی و بازنگری روستاها و واحدهای جدید روستایی و شهری در سطح استان بهره بردای می‌رسد.

عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به حجم آسفالت انجام شده اشاره کرد و گفت: با ادامه این خدمت رسانی‌ها شاهد اتمام طرح‌های هادی در روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: زیرسازی و آسفالت معابر روستای میغان به متراژ ۵ هزار و ۶۲۵ مترمربع و جدول گذاری به متراژ ۸۰۰ متر، با مشارکت دهیاری با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال انجام گرفته است.

به گزارش ایمنا، اعطای ۹۰۷۱ مین جلد سند مالکیت شهری و روستایی و تحویل ۶۵۵۶ مین فقره قرارداد واگذاری زمین در روستای میغان و بهره‌برداری از ۷ هزار و دویست و چهلمین واحد مقاوم روستایی شهرستان نهبندان در این سفر انجام شد.

کد خبر 744474

دیگر خبرها

  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد