Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:56:50 GMT

لائوتارو در آستانه تمدید قرارداد با اینتر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۳۸۹۸

باشگاه اینتر به تمدید قرارداد با مهاجم آرژانتینی خود نزدیک شده است. خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت اسپانیایی «تودو فیچاخس»، لائوتارو مارتینس به تمدید قراردادش با باشگاه اینتر نزدیک است، قراردادی که او را تا سال ۲۰۲۵ به این باشگاه ایتالیایی متعهد می‌کند.   مارتینس که در تابستان اخیر شایعه پیوستنش به بارسلونا مطرح بود، گفته می‌شود حالا ترجیح می‌دهد با اینتر به کارش ادامه دهد و در قرارداد جدید هم بند فسخ ۱۱۱ میلیون یورویی‌اش همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مهاجم آرژانتینی این فصل در ۳۳ بازی از رقابت‌های مختلف اینتر را همراهی کرده و برای تیم تحت هدایت آنتونیو کونته ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است. بیشتر بخوانید: اینتر قاطعانه فاتح دربی میلان شد/ فرار بزرگ شاگردان کونته با عبور از رقیب سنتی

انتهای پیام/

برچسب ها: اینترمیلان لائوتارو مارتینس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینتر اینترمیلان لائوتارو مارتینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود