Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در آخرین بازی نیم‌فصل مقابل آتالانتا به میدان رفت. میلانی‌ها امیدوار بودند این فصل که فرم خیلی خوبی دارند، بتوانند سنگین‌ترین شکست ۲۱ سال اخیرشان که فصل قبل مقابل تیم شهر برگامو با دریافت ۵ گل رقم خورده بود را جبران کنند. با این حال آتالانتا باز هم با یک نمایش عالی میلان را با یک شکست پرگل 3- صفر بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین باخت روسونری در فصل جدید بود. میلان با آن نتیجه قهرمان نیم‌فصل لقب گرفت اما کم‌کم به نظر می‌رسید چیزی در میلان در حال تغییر است. 
چند روز بعد نوبت به دربی دلامادونیا در یک‌چهارم نهایی جام حذفی رسید. میلان بازنده مقابل آتالانتا مقابل اینتر متوقف شده در بازی برابر اودینزه به میدان رفت. در آن بازی عجیب که زلاتان با لوکاکو درگیر و در نهایت با کارت قرمز داور مواجه شد، اینتر در نهایت با گل دقیقه ۹۷ اریکسن بازی را 2 بر یک برد تا تیم بدون شکست فوتبال اروپا در عرض کمتر از یک هفته 2 شکست متوالی در کارنامه‌اش ثبت شده باشد. خیلی از هواداران میلان معتقد بودند جنجالی که ایبرا درست کرد به ضرر تیم‌شان تمام شد و آنها را بعد از دومین شکست متوالی در شرایط بحرانی قرار داد. 
به خاطر زلاتان یا هر چیز دیگری میلان در سراشیبی قرار گرفت. آنها 2 بازی لیگ را بردند ولی مقابل تیم تازه صعود کرده اسپزیا در زمین حریف درکمال تعجب با حساب 2- صفر بازنده شدند. همان موقع بود که اینتر با برد مقابل فیورنتینا بالاخره بعد از ۲۲ هفته جای میلان را در صدر جدول گرفت آن هم در شرایطی که در هفته بعدش یک دربی دلامادونینای دیگر در انتظار همشهریان میلانی بود. 
یکشنبه عصر به وقت تهران ۲۲۹‌اُمین دربی دلامادونیا بین اینتر و میلان صدرنشینان سری آ برگزار شد. اینتر قبل از بازی با ۵۰ امتیاز صدرنشین بود و میلان با ۴۹ امتیاز دوم. اینکه میلان و اینتر بعد از سال‌ها در قامت 2 مدعی قهرمانی سری آ و به عنوان تیم‌های صدرنشین به مصاف هم می‌رفتند بر حساسیت بازی‌ها افزوده بود. خیلی‌ها منتظر فصل دوم تقابل لوکاکو و ایبراهیمویچ بودند. هواداران میلان امید داشتند که ایبرا انتقام بازی جام حذفی را بگیرد و اینتری‌ها منتظر درخشش لوکاکو بودند. 
اینتر خیلی زود به گل رسید. روی سانتر لوکاکو، مارتینز دروازه دوناروما را گشود. نیمه اول یک- صفر تمام شد. درآغاز نیمه دوم میلان به‌ شدت تهاجمی بازی را آغاز و 3 موقعیت عالی روی دروازه حریف ایجاد کرد که سمیر هندانوویچ با 3 سوپرواکنش اجازه گلزنی به زلاتان و تونالی را نداد. همین سیوها زهر حملات میلان را گرفت و بازی به تعادل کشیده شد تا اینکه اینتر به فاصله چند دقیقه روی 2 حرکت سریع و ضربات مارتینز و لوکاکو به 2 گل دیگر دست یافت و نسخه حریف را پیچید. زلاتان به عنوان بازنده دوئل مقابل غول بلژیکی تعویض شد درحالی که احتمالا تا مدت‌ها فریادهای معنادار لوکاکو بعد از زدن گل سوم یادش خواهد ماند. لوکاکو بعد از گل خطاب به زلاتان فریاد می‌زد:«منم، این منم، به تو گفته بودم لعنتی عوضی!»  اینتر در نهایت با برد 3- صفر ثابت کرد آسمان شهر فعلا آبی ‌و مشکی است و پادشاهش هم روملو لوکاکو. یکی از کسانی که به نوعی میلان را در سراشیبی سقوط قرار داده است. 
این چهارمین باخت میلان در عرض کمتر از یک ماه بود که برای این تیم رقم خورد و باعث شد هواداران تیم احساس ‌کنند دوباره زمستان تیم‌شان از راه رسیده. هر چند آنها هنوز دوم جدول هستند. وضعیت میلان در این روزها بسیار شکننده است. آنها اگر به همین روند ادامه دهند ممکن است رتبه دوم جدول را هم از دست بدهند.  میلان وقتی در ابتدای فصل کارش را شروع کرد به دنبال کسب سهمیه بود و بعد با عملکرد عالی خودش را به عنوان یک مدعی معرفی کرد. حالا هواداران این تیم دوباره به گرفتن سهمیه راضی شده‌اند. سهمیه‌ای که می‌تواند میلان را دوباره به روزهای خوب برگرداند. حال باید دید وضعیت پیولی و شاگردانش در روزهایی که در سراشیبی قرار گرفتند چگونه خواهد بود. سوال اصلی پیش روی روسونری این است: زمستان دارد می‌آید یا بهار ادامه پیدا می‌کند؟

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، منابع معتبر ایتالیایی ادعا کرده‌اند که آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، امشب به سن سیرو بازخواهد گشت تا تیم سابقش اینتر را در بازی خانگی سری آ مقابل کالیاری تماشا کند.

اونانا کامرونی امشب با هم تیمی‌های سابق خود در اینتر دیدار خواهد کرد و بازی خانگی نراتزوری در سری آ مقابل کالیاری را در ورزشگاه سن سیرو تماشا خواهد کرد.

گاتزتا دلو اسپورت نوشت که این بازیکن 28 ساله برای اولین بار از زمان انتقال 50 میلیون یورویی خود به اولدترافورد در تابستان گذشته به سن سیرو باز می‌گردد. اونانا روز شنبه و قبل از سفرش به میلان در تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل بورنموث بازی کرد.

او تنها یک فصل را در اینتر گذراند و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان نیز رفت. اونانا در تابستان 2022 با انتقال آزاد از آژاکس به این باشگاه پیوسته بود.

گلر 28 ساله در این فصل در 43 بازی برای شیاطین سرخ 69 گل دریافت کرده و تنها 12 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

او در اولین و تنها فصل حضورش در اینتر ولی 36 گل در 41 بازی دریافت کرده بود و 19 بار نیز کلین‌شیت کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • اینتر ۲-۲ کالیاری/ رویای بیشترین امتیاز تاریخ سری آ محقق نشد+ فیلم
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • چالهان‌اوغلو: بازی با میلان در UCL را فراموش نمی‌کنم