Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:44:25 GMT

انکار متهم در آتش زدن همسر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۴۱۱۵

انکار متهم در آتش زدن همسر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ظهر سه‌شنبه ۳۰ دی مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در جریان مرگ زن جوانی در بیمارستان قرار گرفتند. در تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی، مشخص شد زن ۳۴ ساله روز ۲۵ دی به خاطر آتش‌سوزی خانه‌اش بر اثر سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده، اما پس از ۵ روز به کام مرگ رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریق عمدی
تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد که همسر زن جوان به نام مهوش عامل این حریق مرگبار است. یکی از همسایه‌ها گفت: صدای دعوا و درگیری زوج جوان مدام به گوش می‌رسید. آن روز هم دعوایشان شده بود. از صحبت‌های آن‌ها این‌طور متوجه شدم که دعوا بر سر اختلاف ملکی است. چند دقیقه‌ای از دعوا گذشته بود که ناگهان در آپارتمان طبقه سوم که محل سکونت آن‌ها بود باز شد و سیروس، همسر مهوش، در حالی که دست پسر ۷ ساله‌اش را گرفته بود از آپارتمان خارج شد. او به طبقه همکف رفت و دقایقی بعد با یک ظرف ۲۰ لیتری بنزین به خانه برگشت. او ادامه داد: سیروس بنزین را روی همسرش و داخل خانه ریخت و فندک را کشید. صدای انفجار شدیدی آمد، انفجاری که باعث شکسته شدن شیشه‌ها و پرتاب در شد. بعد از این حادثه، سیروس، خود را به خودرواش رساند و با بچه‌اش از محل متواری شد. با مشخص شدن هویت عامل این آتش‌سوزی دستور بازداشت سیروس صادر شد و چند روز بعد رد وی در زادگاهش که یکی از شهر‌های استان مرکزی بود شناسایی شد از آنجا که سیروس در آتش‌سوزی دچار سوختگی شده بود برای درمان به بیمارستان رفته بود تا در آنجا تحت درمان قرار بگیرد، بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم در بیمارستان را صادر کرد و پس از بهبودی نسبی مرد جوان که از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود، او به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

قاتل پس از قتل زن تنها ۴ بار به محل جنایت برگشت

ادعای عجیب

مرد جوان در تحقیقات اولیه مدعی شد که در قتل همسرش نقشی نداشته است. او گفت: همسرم خانه‌دار بود و مدتی قبل با مرگ پدرش ارثیه‌ای به او رسید. با تلاش خودم، این ارثیه را تبدیل به خانه‌ای کردیم که در آن ساکن بودیم. ارثیه پدری همسرم خیلی کمتر از پول خانه‌ای بود که در آن ساکن بودیم به همین دلیل از همسرم خواستم دو دانگ از خانه را به‌نام من بزند. اما همسرم راضی نمی‌شد. روز حادثه هم سر همین مسأله باهم دعوایمان شد. از باک ماشینم مقداری بنزین کشیدم و روی خودم ریختم و به او گفتم خودم را آتش می‌زنم. اما او که باور نکرده بود من بنزین روی خودم ریختم، کبریت را روشن کرد و باعث آتش‌سوزی شد. بعد از آتش‌سوزی از ترس آنجا را ترک کرده و بچه‌ام را به خانه یکی از بستگانم گذاشتم و برای درمان به شهرستان خودم رفتم. متهم جوان به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در رابطه با این جنایت آتشین ادامه دارد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش سوزی قتل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»

به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بودجشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان  کودکان. زنان جوانی که ۱۲ سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، چند روزی است از حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد. هنوز هم اخبار مهم رسانه های جهان به تحلیل و حواشی و اخبار مختلف این عملیات منحصر به فرد، تعلق دارد. مردم ایران هم هنوز حرف مجالس و دورهمی هایشان در مورد این اقتدار است و حتی جشن هایی هم در این چند شبانه روز برپاست. 

ما نیز امروز به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بود این اجتماع جشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان  کودکان. زنان جوانی که 12 سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند. 

فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد

مراسم به میزبانی همسر شهید حسن طهرنی مقدم پدر موشکی ایران تدارک دیده شده بود که میهمانانش نیز خانواده شهدای اقتدار بودند. همان شهیدانی که همراه حاج حسن در شهرستان ملارد و حین انجام کاری مهم به شهادت رسیده بودند.

 زنگی که به نام حسینیه ثبت شده بود را زدیم و پس از چند دقیقه وارد خانه شهید طهرانی مقدم شدیم. در بدو ورود نرسیده به حسینیه ای که طبقه پایین ساختمان است میزی چیده شده بود که شاید به خاطر چیدمان روی آن می شد نامش را میز مقاومت گذاشت. تصاویری از شهید طهرانی مقدم، شهید قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری بود که با پرچم ایران و فلسطین مزین شده بود. 

از پله ها که پایین رفتیم پادری خانه به چشممان آمد. مکانی که هر کسی بری ورود به حسینیه مجبور است پایش را روی آن بگذارد. پرچم رژیم غاصب صهونیستی حکم این پادری را داشت. 

همسر شهید مدافع حرم: حتی یکبار هم برای بازگشت پیکر شوهرم دعا نکردم!

وارد شدیم. فضای دلنشین ساختمان به قدری انرژی مثبت داشت که انگار همه افرادی هم که آنجا بودند دوستان صمیمی ما محسوب می شدند. خانم حیدری همسر حاج حسن به همراه دخترش با خوش رویی تمام از ما که برای تهیه گزارش به آنجا رفته بودیم استقبال کردند. گوشه دیگر حسینیه خانم معصومه سپهری نویسنده کتاب زندگی نامه شهید طهرانی مقدم  در میان تعدادی از خانواده شهدا که آمده بودند نشسته بود و با مرور تصاویر و فیلم های شهدا مرور خاطرات می کرد. 

سپس خانم ها که گویی دیگر مثل اقوام نزدیک هم هستند شروع کردن به پهن کردن سفره و چیدن وسایل داخل آن. نگاهم به چند دختر 10-11 ساله افتاد که از خانم سپهری خواهش می کردند حتی الان که بقیه رفتند و آماده غذا خوردن شدن همچنان بگذارد آنها عکس  فیلم ها را ببینند. خانم سپهری که متوجه نگاهم شد شروع کرد به توضیح دادن و گفت: این دخترهایی که می بینید مادرانشان پس از شهدات  همسر در حادثه ملارد مجدد ازدواج کردند و حالا آنها به شهید می گویند عمو و می خواهند عموهایشان را بیشتر بشناسند. 

همسر شهید موسوی: حاج قاسم جواب نامه سیدرضی را از پنجره خلبان فرستاد پایین! / به سردار سلیمانی گفتم: من عرضه همسر شهید شدن ندارم

پس ازچند دقیقه کاسه های تزیین شده آش در سفره ها پر شد. خانم حیدری با همان روی گشاده از ما خواست بنشنیم و غذا بخوریم. می گفت این آش پیروزی رزمندگان در یکشنبه شب است. خواستیم با این آش نذری شکر گذار خدا باشیم. حدود یکساعتی به خوش و بش خانم ها با هم گذشت و خبرنگارها سعی می کردند با خانواده شهدا صحبت کنند و احساساتشان را از عملیات وعده صادق بپرسند. 

مادر شهیدان محمد و محمود داستار که هر دو فرزندش در راه تولید موشک به شهادت رسیدند در پاسخ به این سوالم که چه حسی داشتی از عملیات ایران علیه اسراییل، گفت: از ته دل می خندید و گفت پس از 12 سال دلم آرام شد. ثمره خون پسرانم را دیدم. حتی به همین شکرانه سر مزارشان در شهرستان نظر آباد رفتم و گفتم: مادر به آرزویتان رسیدین. 

مادر برایمان توضیح داد که محمد سال 85 در حالی که عقد کرده بود به خاطر حادثه ای در حین کار به شهادت رسید و محمود هم با داشتن یک فرزند دو ساله همراه شهید طهرانی مقدم آسمانی شد. مادر شهید بودن سخت است اما همیشه از خدا تشکر می کنم به خاطر داشتن این فرزندانم.

همسر شهید محمود داستار که حالا دخترش خانمی شده، می گوید: ما تازه 3 سال بود که زندگی مشترک را شروع کرده بودیم و همه این سال ها شهادت همسرم مرا اذیت می کرد اما  با انجام این عملیات دلم آرام شده. تا پیش از این با خودم فکر می کردم اینهمه صنعت موشکی چه فایده دارد پس؟ اما با این عملیات فهمیدم همسرم چقدر کار مهمی انجام داده و من بسیار خوشحالم.

در این حسینیه به هر چه نگاه می کردی یادآور مقاومت بود و نابودی اسراییل. حتی سجاده ای که رویش نماز میخواندند نیز نمادی از فلسطین بود.

همسر شهید علی‌محمدی: قلبمان با عملیات دیشب شاد شد

دیوار نوشته ای نیز مزین به وصیت شهید طهرانی مقدم پدر موشکی، چشم را به خود متوجه می کرد: روی قبرم بنویسید اینجا مزار کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند. 

جنبه‌های بسیاری از نقش زنان در دفاع مقدس باقی مانده

در پایان خانواده شهید حاج حسن میهمانانش را با یک هدیه بدرقه کرد. هدیه ای که باز هم یادآور مقاومت بود و مبارزه با رژیم صهیونیستی.   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر