Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جمشید محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان پوشش بیمه رایگان در صورت سکونت در شهر تا پایان سال جاری می‌توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار ۶ ماهه بهره مند شوند.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ارائه دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان بدون ارزیابی وسع خاطر نشان کرد: بر این اساس متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورت سکونت در شهر می‌ توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت با اعتبار ۶ ماه رایگان برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه این گروه از بیمه‌ شدگان صرفا امکان استفاده از خدمات بخش دولتی را دارند و برای آنها دفترچه بیمه ۱۲ برگی صادر می شود، اضافه کرد: تاریخ اعتبار دفاتر بیمه سلامت در کل صندوق‌ های بیمه‌ ای جز صندوق ایرانیان تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شده و ضرورتی برای مراجعه به دفاتر پیشخوان ندارند.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان بیان داشت: افراد برای آگاهی از اعتبار دفترچه خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره‌ گیری کنند و برای استعلام بیمه خود با درج کد ملی در سامانه بیمه سلامت از وضعیت بیمه‌ نامه و اعتبار دفترچه آگاه شوند.

وی اظهار داشت: بیمه شدگانی که در حال حاضر از پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان برخوردار هستند نیز در صورت تمایل می‌ توانند پس از ابطال دفترچه بیمه سلامت از پوشش بیمه ایرانیان برخوردار شوند.

بر اساس آخرین آمار؛   یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۹۱۵  نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.

برچسب‌ها رشت بیمه سلامت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت بیمه سلامت گیلان رشت بیمه سلامت گیلان اخبار کنکور پوشش بیمه ارزیابی وسع دفترچه بیمه بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای کهتری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران گفت: زنان و مادران مناطق روستایی و عشایری استان تهران که دارای سه فرزند و بیشتر هستند ، رایگان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند. این افراد تا ۳۱ فروردین به پایگاه اینترنتی roostaa.ir یا یکی از کارگزاری‌های استان تهران مراجعه کنند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران