Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:41:48 GMT

کار نیمه‌تمام خطیبی در تراکتور

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۴۴۳۷

کار نیمه‌تمام خطیبی در تراکتور

به گزارش ایرنا، زمانیکه خطیبی سکان هدایت تراکتور در فصل چهاردهم را بر عهده گرفت، با بهره گیری از تجربه های موفق خود در تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد، تراکتور را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نشان داد و عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ چهاردهم را برای این تیم به ارمغان آورد.

هنوز برای تکمیل این قهرمانی یک نیم فصل دیگر پیش روی خطیبی و تراکتور بود که به یکباره خطیبی که در بین هواداران تراکتور به «رسول پاشا» شهرت دارد، از این تیم کنار گذاشته شد و تلاش رسول برای قهرمان کردن تیم محبوبش نیمه تمام ماند و تراکتور این فصل را پس از سپاهان در رده دومی به پایان برد و نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله زمانی که خطیبی از تراکتور دور ماند، مربیان زیادی بر مسند هدایت این تیم قرار گرفتند، اما هیچ کدام نتوانستند به آرزوی دیرینه هواداران پرشور این تیم جامه عمل بپوشانند و تلاش های مالک و سرمربیان این تیم در پنج فصل گذشته به در بسته خورده و بهترین عنوان در این مدت برای تراکتور رده سومی در فصل شانزدهم بود. 

در فصل جاری رقابت ها نیز تراکتور پس از آنکه به اشتباه خود در انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی پی برد، وی را کنار گذاشت و با توجه به نبود فرصت کافی و قرار داشتن تیم در کوران مسابقات، تصمیم به ادامه بازی ها با هدایت مسعود شجاعیان گرفت.

حفظ شاکله تیم و جلوگیری از سقوط آن به رده های پایین، از دلایل اصلی انتخاب شجاعیان به عنوان مربی تیم بود که تا حدودی نتیجه داد و این تیم در پایان نیم فصل اول، با ۲۲ امتیاز از ۱۵ بازی در مکان هفتم ایستاد تا همچنان برای رسیدن به جمع مدعیان این فصل امیدوار باشد؛ البته تحقق این مهم در گرو ثبات تیم و تقویت نقاط ضعف آن است که با توجه به سوابق رسول خطیبی و همچنین انگیزه بالای وی برای قهرمانی در لیگ برتر و تکمیل کارنامه مربیگری اش، خیلی بعید به نظر نمی رسد.

رسول به خوبی می داند اگر بتواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای تراکتور کسب کند، در بین هواداران محبوب ترین تیم آسیا، اسطوره خواهد شد، از این رو با قبول سرمربیگری تراکتور در نیم فصل دوم هم می خواهد کار نیمه تمام خود در فصل چهاردهم را تمام کرده و هم جای خود در دل هواداران تراکتور را محکم تر کند.

اجتناب از حواشی، جذب بازیکنان موثر در نیم فصل نقل و انتقالات، تمرکز بر روی بازی ها و هدف تیم، کمک گرفتن از کمک های کاربلد، بازی دادن بازیکنان در پست های تخصصی، برنامه ریزی دقیق و جلب حمایت همه جانبه می تواند به موفقت خطیبی و تراکتور در این فصل کمک کند و البته مدیریت تیم نیز باید با تمام توان و امکانات در کنار وی و تیم باشد و حمایت کند.

خطیبی با تراکتور ۱۵ بازی حساس و فینال گونه پیش رو دارد که هشت بازی آن در خارج از خانه و هفت بازی آن در تبریز خواهد بود؛ نکته جالب در این میان، بازی با تیم های مدعی سپاهان، استقلال و پرسپولیس در خارج از خانه خواهد بود که تراکتور در این فصل نشان داده که در بازی های خارج از خانه عملکرد به مراتب بهتری داشته است.

صعود با تیم های گسترش فولاد، ماشین سازی و آلومینیوم اراک به لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با تراکتور در فصل چهاردهم و کسب نتایج خیره کننده مقابل تیم های مدعی لیگ برتر با تیم ماشین سازی از افتخارات رسول خطیبی در کسوت مربیگری است و قدر مسلم بهره گیری از تجربه های این افتخارات، می تواند «رسول پاشا» را در رساندن تراکتور به قهرمانی کمک کند.

خطیبی در نخستین گام با تراکتور فصل بیستم و از هفته شانزدهم این رقابت ها، دوشنبه یازدهم اسفندماه جاری در مسجد سلیمان در حالی به مصاف نفت این شهر می رود که دیدار رفت ۲ تیم در تبریز با تساوی بدون گل پایان یافته بود.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز رسول خطیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز رسول خطیبی اخبار کنکور لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور