Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان صهیونیستی یک خانم مسن فلسطینی را ازصحن مسجدالاقصی بیرون کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»، کاربران شبکه های اجتماعی یک فیلم ویدیویی منتشر کردند که در آن نظامیان رژیم صهیونیستی یک خانم مسن فلسطینی را از صحن مسجدالاقصی بیرون می کنند.

 

در این فیلم نشان می دهد تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی با زنان فلسطینی صحبت می کنند و به آنان می گویند که باید این مکان را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین، گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

منابع محلی فلسطین گزارش دادند: 89 شهرک نشین با حمایت نظامیان رزیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

شهرک نشینان در بخش های مختلف این مسجد پرسه زده و سپس از باب السلسله خارج شدند.

 

صهیونیست ها همچنین 5 جوان فلسطینی را در اردوگاه الدهیشه در استان بیت لحم بازداشت کردند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: صهیونیست ها مسجدالاقصی حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان

یک خانواده اسرائیلی پس از ۶ ماه متوجه شده است که مقامات این رژیم به جای جنازه فرزندشان، یک عروسک را دفن کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بی‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانواده «اویعاد آدری»، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست دربند حماس که در ماه‌های گذشته در غزه کشته شد در یک افشاگری مهم مدعی شدند مقامات صهیونیست با فریب آنها سر یک عروسک را به اسم جنازه فرزندانشان به منظور خاکسپاری به آنها تحویل داده‌اند.

این خانواده با گذشت پنج ماه از دفن این شهرک نشین صهیونیست، به دلیل سوظن نسبت به اصالت جنازه ادعایی تحویل داده شده به خانواده، خواستار نبش قبر وی شدند و در نهایت متوجه شدند که به جای جنازه تنها سر یک عروسک به آنها تحویل داده شده است.

مقامات صهیونیست پس از این افشاگری مدعی شدند قصد داشته اند تا به نحوی عمل کنند تا ناراحتی این خانواده پس از مرگ فرزندشان تسکین پیدا کند؛ به همین دلیل به خاطر عدم دسترسی به جنازه اویعاد، اقدام به تحویل سر یک عروسک و برگزاری مراسم خاکسپاری برای آن کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند