Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@06:42:54 GMT

ضرورت تشدید نظارت‌ها در پایانه مسافربری مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۱۳۱

ضرورت تشدید نظارت‌ها در پایانه مسافربری مشهد

فرماندار مشهد خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها در پایانه‌های مسافربری شد.

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدرضا هاشمی در نود و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به بازدید میدانی خود از پایانه مسافربری امام رضا (ع)، خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها بر این اماکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرماندار مشهد افزود: با توجه به اینکه به ایام پایان سال و تعطیلات سال جدید نزدیک می‌شویم، رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی برای جابجایی و حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری و همچنین مراقبت‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در پایانه‌های مسافربری بسیار حائز اهمیت است. هاشمی همچنین از تجمعات مردمی در مجتمع‌های تجاری ابراز نگرانی کرد و از دستگاه‌های مربوطه خواست تا ضمن تأکید مجدد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کسبه این‌گونه مجتمع‌ها، نهایت تلاش در خصوص اقدامات بهداشتی جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز بکار گیرند. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد پایانه مسافربری تشدید نظارت های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _پنجشنبه نهم فروردین‌_ در نشست با ضابطان دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت‌رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزدهم فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی-مذهبی، آموزش‌های قرآنی و تعالیم دینی در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 739880

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود