Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز ضمن هشدار نسبت به قطع آب و برق اصناف متخلف گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف، باعث می‌شود تا آب و برق آن‌ها را قطع شود، این در حالی است که چنین اقدامی در چند نقطه شهر نیز انجام شده است.

او با بیان اینکه اهواز در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و هم اکنون بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی پر شده اند، افزود: کرونای انگلیسی یک ویروس وحشی و مهاجم است که پیر و جوان نمی‌شناسد، بنابراین انتظار داریم شهروندان مراقب سلامتی خود باشند و قوانین بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش محدودیت‌ها با توجه به افزایش ابتلا به کرونا

عالمی نیسی به اعمال محدودیت‌های فیزیکی در سطح شهر اهواز اشاره کرد و بیان داشت: دسترسی به خیابان‌های اصلی شرق و غرب اهواز محدود شده است تا از تردد خودرو‌ها کاسته شود، قطعا اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد، ضمن اینکه با ایجاد مانع، حلقه ترافیکی شهر اهواز تنگ‌تر شده است تا از تردد خودرو‌ها در خیابان‌ها جلوگیری شود.

هسته مرکزی شهر از دستفروشان پاکسازی می‌شود

فرماندار اهواز اظهار کرد: در روز‌های آینده با اصناف متخلف و آن دسته از کسبه‌ای که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی تری می‌شود، البته اکثر صنوف متوجه حساسیت موضوع شده و رعایت می‌کنند که جای تشکر دارد، البته در مرکز شهر عده‌ای دست فروش وجود دارد که تعدادی از آن‌ها پاکسازی شدند و با توجه به شرایط قرمز اهواز، قطعا در روز‌های آینده همه نقاط شهر از وجود آن‌ها پاکسازی خواهد شد تا تجمعی صورت نگیرد.

۷ هزار خودرو در اهواز تنها در ۲۴ ساعت جریمه شدند

او در خصوص تردد خودرو‌ها در زمان اعمال محدودیت‌ها تصریح کرد: دیروز بیش از ۷ هزار خودرو از طریق دوربین‌های سطح شهر جریمه شدند و این جریمه‌ها همچنان ادامه دارند، البته بیش ۹۰ درصد اصناف اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما باز هم انتظار داریم شهروندان خودمراقبتی کرده تا هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع آب و برق اصناف متخلف بیماری کرونا کرونای انگلیسی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روندها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودروها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودروهای دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودروهای دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودروها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم