Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فردا تا روز پنج‌شنبه، مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در مهاباد نیز همزمان با سراسر  کشور از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روز پنج‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ به هموطنان ارائه خدمت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحیدی افزود: همشهریان با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و وارد شدن به سامانه نوبت دهی اینترنتی می‌توانند روز و ساعت مد نظر خود را رزرو کرده و در بازه زمانی انتخاب شده با مدارک لازم به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

او ادامه داد: همراه داشتن ماسک در مراکز تعویض پلاک الزامی است؛ بهتر است مراجعان دستکش یکبار مصرف و خودکار نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تعویض پلاک پلیس راهور مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» در چهار بخش شعر کلاسیک، شعر نو، شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان با موضوع شعر توحیدی ویژه کاربران پایگاه نقد شعر منتشر شد.

جشنواره «شعر توحیدی» ویژه کاربران پایگاه نقد شعر با بخش ویژه شعر نبوی (در نعت و منقبت رسول اکرم اسلام حضرت محمد (ص) برگزار می‌شود.

طبق این فراخوان اعضای پایگاه نقد شعر تا ۲۴ فروردین فرصت دارند تا ۱ تا ۵ اثر خود را در فایل ورد word با قلم B.Nazanin و اندازه ۱۴ تایپ و به همراه نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، نام استان، شهر و تلفن تماس از طریق پیام‌رسان بله به نشانی naghde_sher@ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 6063545 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان