Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه محدودیت‌ها با جدیت بیشتری در استان خوزستان اجرایی و تمام خودروها برابر قانون و طبق وضعیت شهرستان ها جریمه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: از بیست و پنجم بهمن ماه طرح محدودیت‌های کرونایی در استان خوزستان آغاز شد و بر اساس آن در شهرهای قرمز و نارنجی پلاک های غیر بومی حق ورود و پلاک های بومی حق خروج از شهرستان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت به تذکر شفاهی اکتفا شد و از ورود خودروها جلوگیری شد ولی با توجه به حساسیت به وجود آمده و وخیم تر شدن اوضاع اعمال قانون با شدت بیشتری ادامه دارد.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه محدودیت‌ها با جدیت بیشتری در استان خوزستان اجرایی می شوندلذا از مردم تقاضا می شوداز سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که از این پس هیچ گونه مجوزی مگر در موارد خاص صادر نمی شود و تمام خودروها برابر قانون و طبق وضعیت شهرستان ها جریمه می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان، باید محدودیت ها را با شدت اجرا کنیم تا وضعیت بهتری در استان حاکم شود و از مردم تقاضا می شوددر این مدت همکاری لازم را با ماموران داشته باشند.

دولتشاهی عنوان کرد: محدودیت های کرونایی تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارندو تداوم آن به تصمیم ستاد مدیریت کرونای خوزستان بستگی دارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:از بعد ظهر فردا تا شب پنج شنبه ، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی شده است.
حیدری توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری شود ، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سد‌ها انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان