Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@08:25:24 GMT

تحويل نخستين طرح مسکن فرهنگيان در سال 1400

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۸۳۵

تحويل نخستين طرح مسکن فرهنگيان در سال 1400

خبرگزاری آریا- مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تحویل نخستین طرح مسکن فرهنگیان در سال 1400 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای گودرز کریمی‌فر درباره جزئیات طرح مسکن فرهنگیان و تحویل آن در سال 1400 گفت: فرهنگیان متقاضی مسکن باید وجه واریزی خود را به مبلغ 40 میلیون تومان برسانند تا به طرح متصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: «ما توانستیم پس از یک سال و نیم از انعقاد تفاهم‌نامه مسکن فرهنگیان، در یک اقدام کم‌نظیر در 18 استان و 65 شهر کشور، 43 هزار و 775 واحد را برای فرهنگیان از طریق وزارت راه و شهرسازی عملیاتی کنیم.»
وی با بیان اینکه از این 43 هزار و 775 واحد اکنون حدود 10 هزار واحد به طرح متصل شده‌اند افزود: «استان‌های مختلف هم در این زمینه فعال هستند، ضمن اینکه در بخش دوم این طرح نیز تعداد دیگری از واحد‌های فرهنگیان را عملیاتی خواهیم کرد، اما در وهله اول تلاش ما این است که آن تعداد طرح را که در دست داریم سازماندهی کنیم.»
آقای کریمی‌فر با اعلام اینکه ما تاکنون حدود 10 هزار فقره وام از بانک مسکن برای فرهنگیان گرفتیم و هزار میلیارد تومان نیز خودمان به عنوان وام ثانویه حمایتی در نظر گرفته‌ایم بیان کرد: «این حمایت‌ها به عنوان آورده اولیه فرهنگیان که حدود 40 تا 50 میلیون تومان بوده، ابلاغ شده است. فرهنگیان متقاضی مسکن باید وجه واریزی را به مبلغ 40 میلیون تومان برسانند تا به طرح متصل شوند.»
مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه طرح مسکن فرهنگیان چه زمانی به اتمام می‌رسد گفت: «شرکت سازنده این واحد‌ها ستاد اجرایی فرمان امام است که امیدواریم با همکاری آن‌ها، در نخستین اقدام عملیاتی در سال 1400 نخستین طرح‌ها را به فرهنگیان ارائه دهیم. این طرح‌ها را ما نمی‌سازیم و ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت راه و شهرسازی متولی ساخت آن‌ها هستند و ما فقط بهره برداری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها 10 تا 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند افزود: «بلوک‌ها مشخص شده‌اند، هر بلوک 16 واحد و هر 16 واحد چهار طبقه با پارکینگ و انباری است. بیشترین متقاضیان از شهر‌های تهران، خراسان رضوی، استان البرز و آذربایجان شرقی هستند.»
مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: «وام ثانویه و حمایتی که ما به فرهنگیان می‌دهیم از جمله وام‌های کم بهره است تا کمک کند ساخت این طرح‌ها با سرعت بیشتری انجام شود. از طرفی نیازی نیست که فرهنگیان برای تأمین هزینه اولیه به زحمت بیفتند، از این رو ما مبلغ 40 تا 50 میلیون تومان را در ابتدای کار به عنوان وام به آن‌ها ارائه خواهیم کرد.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحویل مسکن فرهنگیان مسکن فرهنگیان میلیون تومان سال 1400 طرح مسکن طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان در سه شهر مهاباد، خوی و شوط 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی بصورت نمادین در مهاباد کلنگ زنی شد،گفت: در شهرستان مهاباد 139 واحد برای کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان شامل شاغل و بازنشسته کلنگ زنی شد تا بخشی از آلام و مشکلات آنها تسکین یابد.

هوشنگ محمدی افزود: واگذاری زمین و تأمین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی یکی از اولویتهای وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده است، گفت: در قالب این سه پروژه حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کرد.

خسرو شهبازی، در ادامه خواستار اختصاص اعتباربرای پایان طرحهای آبرسانی در شهرستان مهاباد شد.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز از پیشرفت های شهرستان در حوزه های مختلف گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کارهای شایسته دستگاهها برای خانه دار شدن نیروها و کارکنان دولت است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در بدو ورد به مهاباد با حضور بر مزار خلبان شهید حیدری به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی