Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:12:09 GMT

تکذیب شایعه تعطیلی اصناف کرمان از ۱۵ اسفند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۰۶۵

تکذیب شایعه تعطیلی اصناف کرمان از ۱۵ اسفند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با تکذیب شایعه تعطیلی اصناف در کرمان از ۱۵ اسفند ماه اعلام کرد: هیچ تصمیمی برای تعطیلی اصناف در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گرفته نشده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: اعمال محدودیت‌ها براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس متناسب با سطح هشدار شیوع کرونا در شهرها به رنگهای آبی، زرد، نارنجی و قرمز محدودیت‌ها اعمال می‌شود و تا اطلاع ثانوی این شیوه نامه مبنای تصمیم گیری است.

کد خبر 5154199

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا شایعه تعطیلی اصناف ویروس کرونا کرمانشاه زلزله آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سی سخت شیراز اردبیل مشهد بارش برف عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دفاع از حق خریدار در قیمت‌ها و نحوه عرضه کالاها در بازار  دراولویت بازرسی های نوروزی قرار گرفته وامسال متفاوت از همیشه خود اصناف وظیفه بازرسی ها را برعهده دارند .

نوسان قیمتها،نبود بهداشت کافی در عرضه اقلام‌خوراکی و نبود کیفیت لازم در کالاهای موجود از جمله بیشترین تخلفاتی است که از ابتدای شروع بازرسی ها در استان ثبت شده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند