Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@17:31:53 GMT

قتل آتشین همسر بر سر ۲ دانگ خانه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۱۴۱

قتل آتشین همسر بر سر ۲ دانگ خانه

کارکنان یکی از بیمارستان‌های قم وقتی مرد زخمی را پذیرش کردند نمی‌دانستند وی از سوی مأموران پلیس تحت تعقیب قرار دارد. متهم که در حادثه آتشین همسرش را به قتل رسانده بود بازداشت شد و ماجرا را شرح داد.

به گزارش شریان نیوز،روز سه‌شنبه سی‌ام دی‌ماه امسال مأموران کلانتری‌۱۱۷ جوادیه مرگ آتشین زن جوانی را به قاضی حبیب الله صادقی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران اعلام کردند که زن ۳۴‌ساله‌ای به نام بانو عصر روز ۲۵‌دی‌ماه در حالی که به شدت دچار سوختگی شده بود برای درمان به بیمارستانی منتقل می‌شود که در نهایت پس از سه‌روز بر اثر شدت سوختگی به کام مرگ می‌رود. با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد این زن در آتش‌سوزی عمدی به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد مقتول در طبقه‌سوم آپارتمانی در جنوب تهران همراه شوهر و پسر هفت‌ساله‌اش زندگی می‌کرده که روز حادثه شوهرش به خاطر اختلافی که داشته‌اند خانه را به آتش می‌کشد و از محل فرار می‌کند.
مأموران پلیس دریافتند مقتول و همسرش از مدت‌ها قبل به خاطر دو دانگ خانه‌ای که در آن زندگی می‌کرده‌اند اختلاف داشته و به خاطر همین موضوع همیشه با هم درگیر می‌شده‌اند. به طوریکه روز حادثه زن و شوهر با هم درگیر می‌شوند که مرد جوان همراه پسرش از خانه خارج می‌شود، اما ساعتی بعد در حالی که ظرف پلاستیکی همراه دارد وارد خانه‌اش می‌شود و پس از درگیری دوباره با همسرش خانه‌اش را به آتش می‌کشد.
دستگیری قاتل بدین ترتیب مأموران پلیس شوهر زن فوت شده را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند، اما متوجه شدند که وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.
از سوی دیگر بازپرس صادقی متوجه شد که متهم در این حادثه دچار سوختگی شده است. بنابراین به مأموران دستور داد برای شناسایی متهم بیمارستان‌های تهران و شهر‌های اطراف را تحت نظر بگیرند تا اینکه پس از گذشت چند روز از حادثه مأموران پلیس متوجه شدند مرد جوان در یکی از بیمارستان‌های شهرستان قم بستری است.
بدین ترتیب متهم در بیمارستان تحت نظرگرفته شد تا اینکه چند روز قبل پس از بهبودی نسبی به تهران منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
متهم در بازجویی‌ها منکر قتل همسرش شد و در ادعایی گفت: مدتی قبل ارثیه‌ای به همسرم رسید که من با تلاشی که کردم با آن پول خانه‌ای خریدم و به نام همسرم زدم. مدتی قبل از همسرم خواستم به خاطر تلاش‌هایی که من انجام دادم دو دانگ از خانه را به نام من بزند، اما او قبول نکرد. روز حادثه هم به خاطر همین موضوع با هم درگیر شدیم که عصبانی شدم و از باک خودروام مقداری بنزین کشیدم و به خانه رفتم. به همسرم گفتم که قصد دارم خودم را آتش بزنم، اما او باور نکرد و من هم بنزین را روی خودم ریختم که او کبریت کشید و هر دوی ما آتش گرفتیم. سپس من از خانه خارج شدم و بعد هم برای درمان به شهرستان قم رفتم.

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهانی حادثه به دستور قاضی حبیب الله صادقی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: شریان

کلیدواژه: مأموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کوهدشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی امانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امانی با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6064140

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل