Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:03:25 GMT

گیلان سپیدپوش می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۲۱۴

گیلان سپیدپوش می شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دادرس،  مدیرکل هواشناسی گیلان گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی شرایط جوی استان از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی، به تدریج با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه است.

او  افزود: از فردا بارش برف و کولاک در کوهستان‌ها و از غرب استان بارش مخلوط برف و باران و به تدریج بارش برف در جلگه پیش بینی می‌شود که به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل هواشناسی گیلان  با اشاره به کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای گیلان در این مدت، گفت: فعالان بخش کشاورزی تمهیدات لازم را درخصوص تنظیم دمای سالن‌ها و استحکام سازه‌ها بیاندیشند.

محمد دادرس  به وضعیت سواحل گیلان نیز اشاره کرد و افزود: دریای خزر از اواخر وقت امروز تا روز جمعه برای فعالیت های دریایی از جمله صیادی نامناسب و مواج پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر دمای شهر رشت مرکز استان ۸ درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هوا نیز ۸۱ درصد است.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی گیلان وضعیت آب و هوا وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش‌های پراکنده در استان  به ویژه مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
مریم سلاجقه افزود::برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در  استان و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی  به ویژه زرند و شهربابک پیش بینی شده و هواشناسی هشدار داده پایش باغها و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان  افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در  استان خبرداد.

 

دیگر خبرها

  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی