Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ینس استولتنبرگ، دبیرکل پیمان ناتو در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت که خروج نیروهای ناتو از افغانستان زود است.

به گفته وی، خروج زودهنگام نیروهای این سازمان تمام دستاورد‌های دو دهه اخیر در افغانستان را از بین خواهد برد.

دبیرکل ناتو اظهار داشت: «اگر ما خیلی زود از افغانستان خارج شویم، این خطر را به جان خواهیم خرید که همه دستاورد‌های حاصل شده در سال‌های گذشته را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیش از این نیز دبیرکل ناتو گفته بود که خروج نیروهای این سازمان از افغانستان متناسب با وضعیت جنگی افغانستان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر شدن ۶۴ درصد مخازن آبی خوزستان در بارندگی اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عباس صدریان فر بیان کرد: پس از بارش‌های ۲۹ آبان که در پاییز گذشته اتفاق افتاد عملا بارندگی موثری در حوضه‌های آبریز نداشتیم که این امر نگرانی‌هایی برای مردم و کشاورزان ایجاد کرده بود.

وی اظهارکرد: با مدیریت خوبی که انجام شد سال بی‌نظیری داشتیم و حدود ۹۷ درصد مخازن آبگیری شده بود و باعث شد بتوانیم به بارندگی اخیر برسیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در هفته نخست فروردین ماه نیز شاهد ورود ۲ سامانه قدرتمند بارشی در حوضه‌های آبریز منتهی به استان خوزستان بودیم که استان را تحت‌تاثیر قرار داد.

صدریان فر گفت: اول فروردین‌ماه نخستین سامانه و پنجم و ششم فروردین‌ماه نیز دومین سامانه بارشی وارد خوزستان شد که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده اقدامات لازم برای مدیریت سیلاب در سطح استان با مدیریت استاندار خوزستان، مدیریت بحران و همکاران سازمان آب و برق خوزستان انجام شد.

وی افزود: مجموع حجم سد‌های خوزستان در بارش‌های اخیر تا ساعت ۱۸ روز گذشته به یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون مترمکعب رسید که ترتیب آن در زنجیره باران ۸۸۹ میلیون مترمکعب، در حوضه آبریز دز ۴۸۰ میلیون مترمکعب، در حوضه آبریز کرخه ۲۶۵ میلیون مترمکعب، در حوضه آبریز مارون ۱۶۳ و در حوضه آبریز جره ۲۶ میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان حجم خالی مخازن سد‌های خوزستان را هفت میلیارد و ۷۶۶ میلیون مترمکعب اعلام و بیان کرد: رودخانه‌های میانی خوزستان در پایین‌دست فعال شدند به طوری که در دشت بزرگ به ۷۵۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده و در ۲ روز آینده به اهواز خواهند رسید.

وی افزود: دبی سد دز به پیک سه هزار مترمکعب بر ثانیه رسیده که احتمال می‌رود در روز‌های آینده خروجی آن در راستای مدیریت سیلاب افزایش یابد.


دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • ساماندهی ۴۱۱ پروژه بر زمین مانده دستاورد سال گذشته سازمان محیط زیست
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • نامه بیش از ۲ هزار روانشناس به دبیرکل سازمان ملل برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • آمریکا اشتباه می‌کند قطعنامه‌ی شورای امنیت الزام آور است
  • پر شدن ۶۴ درصد مخازن آبی خوزستان در بارندگی اخیر
  • بن گویر: سازمان ملل و دبیرکل آن یهودستیز هستند
  • دبیرکل سازمان ملل: قطعنامه آتش بس در غزه باید اجرا شود