Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم وزنه‌برداری گهر زمین سیرجان گفت: با توجه به اینکه مدعیان بین سه تیم گهر زمین، ملی حفاری و فولاد پخش شده بودند، شاهد رقابت‌های جذابی در فینال بودیم.

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با میزان درباره قهرمانی تیم گهر زمین در لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های مسئولین موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات خوبی جذب کرده بودیم که با تلاش تمام بچه‌ها نتایج خوبی کسب کردیم و منجر به قهرمانی شد.

وی ادامه داد: کیفیت مسابقات امسال نسبت به قبل بهتر بود و شرایط خوب و قابل قبول بود. با توجه به اینکه مدعیان بین سه تیم گهر زمین، ملی حفاری و فولاد پخش شده بودند حساس و فشرده بود. شاهد رقابت‌های جذابی بودیم و نفرات ما خوب ظاهر شدند و از عملکرد تمام آنها رضایت دارم.

سلیمی درباره تیمداری این باشگاه برای فصل آینده عنوان کرد: اگر مسئولان باشگاه تصمیم به تیمداری داشته باشند در خدمت آنها خواهم بود. امیدواریم شرایط از این بهتر شود. خوشحالیم که توانستیم با تلاش ورزشکارانمان نتیجه خوبی در پایان لیگ کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: پایان لیگ برتر وزنه‌برداری با قهرمانی گهر زمین

انتهای پیام/

برچسب ها: بهداد سلیمی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری بهداد سلیمی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری گهر زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی با پاسور ایرانی خود جواد کریمی با نتیجه سه بر دو برابر کورونا براسوف شکست خورد تا فینال اول را واگذار کند.

در این دیدار کورونا براسوف ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 16، 25 بر 17 و 15 بر 12 برد و یاران جواد کریمی در تیم آرکادا گالاتی نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتیجه 25 بر 19 و 25 بر 20 بردند ولی نتوانستند از این شکست جلوگیری کنند.

در این مسابقه جواد کریمی پاسور ملی پوش تیم آرکادا گالاتی، در چهار ست و نیمی که برای تیمش بازی کرد توانست شش امتیاز کسب کند که برای یک پاسور آمار بسیار خوبی است.

دیدار دوم فینال بین این دو تیم کمتر از بیست و چهار ساعت دیگر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد
  • وفایی به دنبال بازگشت جذاب در رویارویی با ترامپ
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • چراغ سبز اوسمار به مدیران پرسپولیس؛ سرمربی جذاب سرخ‌ها در ایران می‌ماند!