Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان شهردار بندر مرزی آستارا گفت: شهروندان هشدارهای هواشناسی در بارش پیش رو را جدی بگیرند و از پارک کردن خودروها در معابر اصلی به شدت پرهیز کنند.

جواد معیتی، لحظاتی پیش در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرداری آستارا که با حضور مسئولان و کارشناسان واحدهای مختلف در اتاق اجلاس شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: از همین لحظه همه واحدها و کارکنان زیرمجموعه شهرداری در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پاکسازی معابر اصلی شهر، همزمان با بارش برف در اولویت است تا از انباشته شدن حجم زیاد برف ممانعت به عمل آید، ادامه داد: ۲۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری که سه دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه بیل بکو و الباقی کامیون های برف روب هستند، در عملیات برف روبی حوزه شهری آستارا بکار گرفته می شود.

معیتی با تأکید بر اینکه هم اکنون ۲۰ تن نمک دپو شده است، خاطرنشان کرد: حریم شهری با اولویت برف روبی می شود و ابتدا راه های منتهی به میدان پرستار و بیمارستان شهید دکتر بهشتی نیز بازگشایی خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به اینکه بارش برف تا واپیسن ساعات روز پنج شنبه و بامداد جمعه ادامه خواهد داشت، شهروندان از پارک کردن خودروها در خیابان های اصلی و ورودی معابر فرعی به شدت پرهیز کنند تا علاوه بر جلوگیری از وارد شدن خسارت به خودروها، خللی در عملیات پاکسازی ایجاد نشود.

شهردار آستارا در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه سنگینی برف بر شاخ و برگ درختان آسیب خواهد زد و نیروهای خدماتی شهرداری در همین خصوص پای کار خواهند بود، شهروندان هم در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر اسدالهی اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان