Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@04:39:20 GMT

ابراز نگرانی لودریان درباره برنامه هسته‌ای ایران

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۳۶۲

ابراز نگرانی لودریان درباره برنامه هسته‌ای ایران

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه این کشور به همتایانش در نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا گفته است که وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران  «نگران کننده» است.

بر اساس این گزارش، اظهارات لودریان در پی این مطرح می شود که ایران طی یک سال و نیم گذشته پس از خروج دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از توافق هسته ای،  متحمل شدن تحریم های بازگردانی شده و جدید آمریکا و تعلل کشورهای اروپایی در عمل به تعهداتشان در زمینه کاهش تاثیر تحریم ها و عادی سازی روابط اقتصادی با ایران، تعهدات داوطلبانه اش در توافق را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موارد شامل اقداماتی مانند افزایش سطح غنی سازی اورانیوم، نصب زنجیره هایی جدید از سانتریفیوژهای پیشرفته در تاسیسات نطنز و فردو، آغاز فعالیت تحقیق و توسعه در راستای اقدام به تولید اورانیوم فلزی می شود که مطابق معمول به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاع رسانی شده اند.

مقامات ایران تاکید کرده اند که این اقدامات با پایبندی تمام اعضای توافق هسته ای به تعهداتشان، بازگشت پذیر خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر خارجه فرانسه برنامه هسته ای ایران لودریان هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کم‌آبی، کاهش نرخ رشد جمعیت و تصادف سه مشکل استان سمنان است، ابراز داشت: حل این چالش‌ها عنایت ویژه دولت سیزدهم را می‌طلبد که امیدوارم این سفر سر منشأ خیر و برکت برای استان سمنان باشد.

وی ضمن بیان اینکه مطالبات مردم استان رصد شدند و آنها چشم انتظار تحقق آن از طریق پیگیری‌های دولت هستند، افزود: برآورده شدن این مطالبات کام مردم را از این سفر شیرین خواهد کرد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از بیست و نهم لغایت سی و یکم فروردین ماه میز خدمت در راستای ارتباط مردمی با رئیس جمهور تشکیل شده است، ابراز داشت: ۴۰۰ نیروی انسانی کار پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را عهده دار هستند.

هاشمی ضمن بیان اینکه اعتبارات لازم در دور اول سفر رئیس جمهور تخصیص یافت، تصریح کرد: ۲۱۱ پروژه از قبال آن به افتتاح و بهره برداری رسیدند که برخی از آنها در سفر سید محرومان به استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی ضمن بیان اینکه توجه به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان برای پیشگیری از آسیب‌ها یکی از نیازهای استان است، افزود: امیدواریم در این سفر نیز شاهد تدبیر راهکار برای حل این موضوعات نیز باشیم.

کد خبر 6082101

دیگر خبرها

  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • نگرانی گروسی از احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟