Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:52:02 GMT

کمپین «بانوی مهربانی» در همدان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۵۷۳

کمپین «بانوی مهربانی» در همدان اجرا می‌شود

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ در همدان از برگزاری کمپین «بانوی مهربانی» در همدان خبر داد و اظهار کرد: کمپین بانوی مهربانی مزین به نام حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف کمک به کودکان نیازمند اجرا شده که کمک‌های جمع‌آوری شده، هزینه تهیه لوازم‌التحریر و اسباب بازی برای کودکان نیازمند می‌شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان نیازمند محروم در این راستا گفت: این کمپین با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دفتر امور بانوان استانداری‌های کشور و همکاری سازمان‌های مردم نهاد در کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان زمان برگزاری این کمپین را ۱۵ بهمن ماه روز میلاد دخت نبی اکرم (ص) و روز مادر عنوان کرد و یادآور شد: تا ۲۹ اسفندماه این پویش برگزار خواهد شود و علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.

وی با تاکید به اینکه افراد با ارسال کتاب و اسباب بازی‌ و نیز کمک‌های نقدی خود به بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با ما در کمک‌رسانی به کودکان محروم همراه شوند افزود: مجموعه خیریه آبشار عاطفه‌ها در میدان دانشگاه خیابان عارف بالاتر از باغ نظری (میراث فرهنگی) طبقه دوم پلاک ۱۱۰ آماده دریافت کمک‌هاست.

مکاری در پایان سخنانش به تلفن ۳۸۳۱۶۸۰۰ و ۳۸۳۱۶۴۳۸ و شماره موبایل ۰۹۱۸۴۱۰۳۲۱۹ نیز  اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به نیازمندان آماده پاسخگویی هستیم.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک به کودکان محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان