Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@19:13:20 GMT

بازداشت همسرکش آتش‌افروز در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۶۱۲

بازداشت همسرکش آتش‌افروز در بیمارستان

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، بعدازظهر آخرین روز دی امسال خانه‌ای درجنوب تهران آتش گرفت. آتش‌نشانان بعد از خاموش کردن شعله‌های آتش، با پیکر سوخته زن ۳۴ساله‌ای روبه‌رو شدند. زن جوان سریع از طریق امدادگران اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات از همسایه‌ها نشان داد زن همسایه و شوهرش مدت‌هاست بر سر دو دانگ همین خانه سوخته درگیری و دعوا داشتند و روز حادثه دوباره اهالی صدای درگیری آنها را شنیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آتش‌سوزی هم شوهر او همراه تنها فرزندشان از محل فرار کرده بود.  
پنج روز بعد از ماجرا، زن جوان به‌خاطر شدت سوختگی فوت کرد. موضوع این جنایت به بازپرس کشیک قتل گزارش شد. همچنین با دستور قضایی،پلیس دوربین‌های مداربسته خانه مقتول را بازبینی کرد که معلوم شد شوهر مقتول گالن بنزین ۲۰لیتری با خودش به خانه برده و بعد از چند دقیقه، انفجار و آتش‌سوزی رخ‌داده بود.
مأموران با توجه به این‌که احتمال می‌رفت متهم نیز در جریان این آتش‌سوزی دچار سوختگی شده باشد، به استعلام از بیمارستان‌ها پرداخته و متوجه شدند او در بیمارستانی در قم بستری است.
متهم دیروز بعد از بازداشت برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: کارمند راه‌آهن هستم و یک فرزند پسردارم. مدت‌ها پیش ارثیه‌ای به همسرم رسید که بعد از توافق قرار شد با آن سرمایه‌گذاری کنیم. با کمک هم‌خانه‌ای را که آتش گرفت ، خریدیم اما سند ششدانگ آن به‌نام زنم بود. من هر چه گفتم دو دانگ خانه را بابت پولی که داده‌ام به نامم کن،قبول نمی‌کرد.روز حادثه سر این موضوع درگیر شدیم. عصبانی شدم و یک گالن بنزین آوردم و روی خودم و وسایل پاشیدم، تهدیدش کردم اگر دو دانگ را به نامم نکند، خانه و خودم را آتش می‌زنم. فکر می‌کرد شوخی می‌کنم. کبریت را روشن کرد و سمتم انداخت که یک‌دفعه آتش همه‌جا را گرفت و خودم هم دچار سوختگی شدم. از خانه فرار کردم و به قم رفته و در بیمارستانی بستری شدم.
 حبیب‌ا...صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران باتایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم به همسرکشی با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همسرکش آتش افروز حبیب ا صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازداشت زنی که مرد مُرده را به بانک آورد!
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید