Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامبر از تصویب بودجه یک میلیارد تومانی برای احداث پارک بانوان در بندر آستارا خبر داد.

«عرفان جامبر» امروز(سه شنبه، ۵ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: احداث پارک بانوان در دوره قبل شورای اسلامی مصوب و اجرای آن در سال ۹۴ آغاز شده بود.

 

رییس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه در اواخر دوره قبلی شورا پس از تصویب طرح با پرداخت مبلغ تقریبی ۲۰ میلیون تومان، نقشه های فازهای اول و دوم آن توسط مشاور فنی آماده و به شهرداری ارائه شد، افزود: در حال حاضر پروژه پارک بانوان پیشرفت ۱۰ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان درسال های ۹۸ و ۹۹ دارای ردیف بودجه اختصاصی بود که متاسفانه توسط شهرداری اجرا نشد، تصریح کرد: در جریان بودجه نویسی سال ۱۴۰۰ بودجه پیشنهادی شهرداری جهت احداث این پارک از مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان افزایش داده شد و امید است پارک مذکور با توجه به مطالبه به حق بانوان در سال ۱۴۰۰ احداث و به بهره برداری برسد.

 

جامبر گفت: شهرداری طرح ساخت پارک بانوان در باغ ملی را نیز در سال گذشته برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه کرد اما اعضای شورا به دلیل حفظ فضای سبز و بافت تاریخی باغ، با اجرای آن مخالفت کردند.

 

عضو شورای اسلامی بندر آستارا اضافه کرد: پیست پیاده روی تارتان، پیست اختصاصی دوچرخه سواری، ایستگاه دوچرخه، آشپرخانه سالم، زمین های ورزشی والیبال، تنیس و شطرنج، باغ هنرمندان و پارک کودک از بخش های پروژه پارک بانوان است.

 

وی تصریح کرد: توسعه سلامت زنان جامعه، حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی و حفظ بنیان خانواده از اهداف و مزایای ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی است اما مسئولان، تاکنون به این امر مهم در آستارا توجه کافی نکرده اند.

 

جامبر با بیان اینکه پارک بانوان با زمانبندی مناسب می تواند مورد استفاده همه همشهریان قرار گیرد و موجب افزایش سرانه فضای سبز شهری شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری پروژه پارک بانوان اجرایی شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندر آستارا بودجه پارک بانوان شهرداری پارک بانوان شورای اسلامی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد