Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با امضای تفاهم نامه تحویل زمین بین کمیته امداد و راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، ۲۱۰۰ مسکن مددجویی در طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان شرقی احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی و ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی تفاهم نامه تحویل زمین برای ساخت مسکن مددجویان را در قالب طرح اقدام ملی مسکن را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد این تفاهم نامه گفت: نزدیک به 50 هکتار زمین در تبریز و سایر شهرهای استان برای ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن واگذار شد.

وی افزود: در این 50 هکتار برای 2100 مددجوی کمیته امداد استان مسکن تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی تأکید کرد: کمیته امداد با کمک خیرین و منابع داخلی خود این منازل را ساخته و تحویل خواهد داد.

کمیته امداد به مددجویان زلزله زده دنا کمک بلاعوض اعطا می‌کند100 هزار میلیارد ریال به اشتغال مددجویان کمیته امداد تعلق می‌گیرد50 هزار واحد مسکونی مددجویان تا سال 1402 تحویل داده می‌شود

محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی هم در حاشیه امضای این تفاهم نامه تحویل اراضی، در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه معتقدیم داشتن مسکن، عامل مهمی در خروج خانواده‌های مددجویی از فقر مطلق است، گفت: تامین مسکن در مسایل اجتماعی و فرهنگی و اشتغال هم موثر است.

وی تامین مسکن را از اولویت‌های کمیته امداد برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم اراضی‌ای که امروز تحویل گرفتیم در عرض دو تا سه سال بسازیم و تحویل بدهیم.

انتهای پیام/111/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان شرقی کمیته امداد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در آیین واگذاری واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش امداد که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، امام جمعه و مدیران استان‌ها برگزار شد؛ گفت: امروز ۸٠۹ واحد مسکونی که با ۳۸۸ میلیارد تومان هزینه آماده شده است به خانواده‌های تحت پوشش فاقد مسکن واگذار شد. 

رضا مهرافروز افزود: از کل اعتبار هزینه شده برای احداث واحد‌های مذکور ۱۲۱ میلیارد تومان از طریق منابع کمیته امداد، ۱۶۲ میلیارد تومان شامل تسهیلات بنیاد مسکن و ۱۰۵ میلیارد تومان مساعدت خیرین می‌باشد.

او خاطر نشان شد: در سال گذشته نیز در مجموع و با احساب تمامی منابع و طرح‌های مسکن مددجویی تعداد ۳ هزار و ۵٠۶ مورد خدمت مسکن با اعتباری بالغ بر ۴۱٠ میلیارد تومان به مددجویان ارائه شده است. 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: خدمات ارائه شده در زمینه مسکن شامل ۹۳۶ واحد احداث و خرید مسکن، ۴۳۴ مورد حمایت جانبی مسکن و ۲ هزار و ۱۳۶ مورد گاز کشی و تعمیرات مسکن می‌شود. 

مهرافروز بیان کرد: به طور میانگین در هر هفته حدود ۱۸ واحد احداث و خرید مسکن، تعداد ۴۹ مورد تعمیرات، تکمیل و فضای جنبی مسکن انجام می‌شود.

گفتنی است: ظهر امروز بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد، ائمه جمعه و استانداران و مدیران کل استان‌ها در سراسر کشور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  •  آئین واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی 
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد