Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: براساس پی‌گیری‌های انجام شده و اعلام مدیر شیلات منطقه کنگان و عسلویه حجم زیادی از گونه تن ماهیان (زرده و هور) سطح زی سواحل عسلویه و نخل تقی این استان براثر نشت مواد نفتی و آلاینده‌های شیمیایی دچار مسمومیت و تلف شده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین،بهزاد حیدری با اشاره به اینکه  هم اکنون علت و چگونگی نشت مواد نفتی و شیمیایی به دریا در این منطقه در دست بررسی است ،بیان کرد: در این ارتباط نمونه برداری برای ارسال به مراکز آزمایشگاهی برای تشخیص علل و عوامل وقوع این حادثه انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل پراکندگی مرگ و میر این ماهیان در ساحل عسلویه و نخل تقی برآورد دقیق از میزان این آبزیان تلف شده وجود ندارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عسلویه نشت نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ساحل بندرخمیر


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: روز زمین پاک هر ساله به منظور افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست برگزار می‌شود.
محمد دلاوری به شعار روز زمین پاک با عنوان «مشارکت مردم، در برابر پلاستیک و نجات زمین» اشاره کرد و افزود: این روز فرصتی برای ترویج و فرهنگ پاسداری از زمین است.

بیشتربخوانید:مهلت یک هفته‌ای دادستان بندرعباس برای پاکسازی جزیره هرمز از زباله

 

دیگر خبرها

  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • پاکسازی ساحل بندرخمیر
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • معدوم کردن ۲.۲ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بوشهر
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود