Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: متاسفانه با تغییر برنامه لگ تم ما دچار مشکل شده است. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تعویق هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تعویق هفته شانزدهم بدون هماهنگی با باشگاه‌ها بود و بازهم ما اذیت شدیم؛ گویا برخی به دنبال این بودند که برای بعضی تیم‌ها سرمربی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ هم بر این موضوع تاکید داشتند که با تأخیر در برگزاری لیگ کمی از آسیب دیدگی احتمالی بازیکنان بکاهند و موارد دیگری را نیز مدنظر داشتند.   وی در خصوص نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر ادامه داد: نیم فصل اول یکی از سخت‌ترین نیم فصل‌های فوتبال بود، تیم‌ها همه تا آخرین لحظه مبارزه کردند به جز بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان سایر بازی‌ها به هم نزدیک بود، نهایتاً یک یا ۲ گل فاصله بین تیم‌ها بود. برخی تیم‌ها جایگاهشان پایین جدول نیست و نیم فصل دوم وحشتناک‌تری در انتظار تیم‌هاست. پرسپولیس سال قبل ۳۱ و سپاهان ۲۹ و امسال ۳۰ و ۲۸ امتیاز داشتند که این روند نشان می‌دهد نیم فصل اول قوی داشتیم.

سعید آذری در خصوص عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیم فصل اول بیان کرد: به نظرم استحقاق این را داشتیم که ۵ امتیاز بیشتر داشته باشیم، اما عملکرد تیم خوب بود. نیم فصل اول کمی دچار تغییرات شدیم و تازه در حال یکدست شدن هستیم؛ علاوه بر این در نیم فصل اول در خوزستان اذیت شدیم، اما در نیم فصل دوم منسجم‌تر و هماهنگ‌تر خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در ارتباط با تعداد تساوی‌های پرشمار این تیم، عنوان کرد: ۸ تساوی و ۲ باخت داشتیم که نشان می‌دهد انسجام دفاعی خوبی داشتیم. کارمان در خانه سخت‌تر شده و تیم‌ها با اصول دفاعی مقابل ما قرار می‌گیرند. باید در نیم فصل دوم راهکار بهتری داشته باشیم تا بالای جدول باشیم.

وی در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان هم بیان کرد: پنجره کماکان بسته است و اتفاقی نمی‌افتد و با همین تیم به آسیا می‌رویم، اما اتفاقی که احتمالا نمی‌افتد باز شدن پنجره است. در حال حاضر اجازه جدایی به بازیکنی را نمی‌دهیم مگر اینکه دلش با تیم نباشد؛ به زور نمی‌توان بازیکن را نگه داشت. فعلاً دو بازیکن بدون هماهنگی در تمرینات حاضر نشدند و تکلیف آن‌ها تا چهارشنبه مشخص می‌شود. بیشتر بخوانید: آذری: حرکات مجمع فدراسیون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست/ باید تیم را تقویت کنیم اما فعلا پنجره نقل‌وانتقالات بسته است

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان فولاد خوزستان نیم فصل اول نیم فصل دوم نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز و فردا جو پایداری بر اغلب مناطق استان خوزستان حاکم است؛ تنها با گذر موج از مرزهای شرقی استان همچنان در ارتفاعات احتمال بارش‌های خفیف و نقطه‌ای دور از انتطار نیست. 

وی افزود: همچنین امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است. 

سبزه‌زاری ادامه داد: از روز شنبه تا دوشنبه سامانه بارشی ضعیفی سبب رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق و وزش باد در بخش‌های شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان خواهد شد و در دیگر بخش‌ها احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست. روند دما تا یکشنبه افزایشی خواهد بود.

وی افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوب غربی تا جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی خواهد شد. از اواسط هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۶.۷ و ۲۱.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!