Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین مرحله آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان کرمان ۲۰ نفر مددجوی واجدالشرایط را به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز در آستانه میلاد حضرت امیر المومنین علی علیه السلام ۲۰ نفر از مددجویان جرائم مالی غیر عمد استان کرمان در محل بیت الزهرا سلام الله علیها حاج قاسم با حضور  جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان کرمان در امور خیر پیشتاز هستند

یدالله موحد پیش از ظهر امروز در چهارمین مرحله از نهضت آزادسازی محکومین جرائم مالی غیرعمد گفت: مردم نجیب استان کرمان در اقشار مختلف همواره با انگیزه الهی در جهت امورات خیر پیشتاز هستند و تاریخ استان مملو از این اقدامات است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از اعضای ستاد دیه استان گفت: اعضای ستاد دیه همواره از اعتبار، دارایی و وقت خود برای این حرکات انسان دوستانه می گذارند.

وی بیان کرد: سپاه ثارالله استان،اقشار مختلف بسیج، کانون مداحان اهل بیت علیه السلام و ..  به ستاد دیه استان جهت آزادسازی زندانیانی که محکومیت مالی دارند و ناتوان در پرداخت هستند، کمک می کنند و عمده کار خیر را طلبکاران انجام داده اند که از مال خود گذشتند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه قوه قضاییه در دوران ریاست آیت الله رییسی تلاش دارد با همراهی مردم، جمعیت کیفری کشور کاهش یابد، تصریح کرد: این تعداد افرادی که در زندان به سر می برند در شأن نظام جمهوری اسلامی و ملت ایزان نیست و به ویژه افرادی که بدهکار هستند و باید مبلغی را به شاکی خصوصی بپردازد اینان باید آزاد شوند.

موحد با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه جای این افراد در زندان نیست و آنان باید باز گردند و سرپرست خانواده شان باشند، اظهار کرد: خانواده این افراد آسیب می بینند و این امر موجب می شود که معیشت خانواده معطل می شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه دولت، قوه قضاییه و خیرین باید دست به دست هم دهند تا جمعیت کیفری زندان ها کاهش یابد و زمینه آزادسازی آنها فراهم شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم روزی برسد وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد و افراد بابت بدهی در زندان نباشند.

نهضت کمک مؤمنانه بهترین الگو برای جامعه اسلامی ایران است

یوسف ارجونی ضمن تشکر از جامعه مداحان گفت: امروز در سطح کشور عرصه ستایشگری حوزه ای موفق و تاثیرگذار است.

رییس سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: در بحران های متفاوت در کشور جامعه ستایشگری را جز اولین جوامعی دیدیم که در همه صحنه هاحضور داشته اند و هرجایی باری از انقلاب بر زمین بود بر دوش کشیده اند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه هایی که مسئولان دلسوز نظام از ریاست قوه قضاییه، بسیج و سپاه دارند، آزادسازی زندانیان است، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم که برگرفته از مکتب اهل بیت علیه السلام است به ما یاد می دهد که مسلمان و انسان موؤن کسی است که نگاهش، نگاه خارج از مجموعه و خانواده خود باشد و اگر ندای کمکی به گوشش رسید باید کمک کند حتی اگر خودش نیازمند باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: مردم ما در کمال عزت، سربلندی و یاریگری در کل جامعه اسلامی پای مطالبه رهبری ایستادند و نهضت عظیم کمک مؤمنانه را شکل دادند که این رزمایش بهترین الگو برای جامعه اسلامی ایران است.

ارجونی افزود: چندی پیش آیت الله رییسی، کشورهای مختلف را دعوت به باز کردن درب زندان ها و بازدید کرد، اما هنوز کسی جرأت نکرده پاسخ دهد.

رییس سازمان بسیج مداحان کشور خاطر نشان کرد: با همه این شرایط، زندان جای مناسبی نیست و رهایی از زندان یک زندگی تازه و دوباره است و بعد از آزادسازی مجموعه های مختلف باید در حوزه اشتغال و کار تلاش کنند.

آزاد سازی ۲۰ مددجو جرائم مالی غیر عمد به همت بسیج مداحان استان

حجت الله موسوی قوام پیش از ظهر امروز در چهارمین مرحله از نهضت آزادسازی محکومین جرائم مالی غیرعمد گفت: از آذر ماه با همکاری سپاه و ستاد دیه این امر پسندیده آغاز شد و امروز شاهد برگزاری چهارمین مرحله هستیم؛ به ویژه آنکه در این مرحله از طریق سازمان بسیج مداحان استان توفیقات خوبی حاصل شد.

رئیس ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه ذاکرین ۳۰۰ میلیون تومان در این امر خیر کمک کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: در این مرحله ۲۰ نفر مددجوی واجدالشرایط را به آغوش خانواده بازگرداندیم.

وی بیان کرد: بعد از تحقیق، بررسی و شناسایی از زندان های سراسر استان که صورت گرفته است و با برقراری جلسات صلح و سازش و با همکاری سپاه و از ۱۵میلیارد و ۴۶۳ میایون تومان ۱۴میلیارد تومان تخفیف گرفتند.

موسوی قوام با اشاره به اینکه مددجویان بیش از ۴۰۰ میلیون واریز کردند، بیش از ۳۰۰ میلیون تسهیلات و ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار از ستاد دیه مرکز در تهران اخذ شد، اظهار کرد: ۳۰۰میلیون تومان کمک مداحان از شهرستان های سیرجان، رفسنجان و شهربابک بوده است.

رئیس ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه امروز به صورت نمادین پنج نفر از بیت الزهرا آزاد می شوند، بیان کرد: با مدیریت رئیس کل دادگستری استان،با همکاری خیرین و نهادها از ابتدای سال موفق به آزادی ۳۱۴ نفر شده ایم و در این راستا جمعا ۱۴ میلیارد تومان هزینه و پرداخت شده است.

وی افزود:  ۱۶۸ مددجو واجد الشرایط باقی می ماند که با همت خیرین بنا داریم که پنجمین مرحله آزاد سازی محکومین جرائم مالی غیر عمد را برگزار کنیم.

قوام در پایان خاطر نشان کرد: جشن های گلریزان را برای شهرستان ها در ماه مبارک رمضان زمان بندی کرده ایم تا بتوانیم به قشر آسیب دیده محکومین مالی جرائم غیر عمد کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جرائم مالی غیر استان کرمان ستاد دیه استان چهارمین مرحله بسیج مداحان غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی