Web Analytics Made Easy - Statcounter



ذوالنوری و عباسی در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای تعامل مجلس با دولت ناظر توقف اجرای پروتکل الحاقی شدند.

به گزارش برنا، «محمدباقر قالیباف» در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای تعامل مجلس با دولت و حل اختلافات به «مجتبی ذوالنوری» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و «فریدون عباسی» رییس کمیسیون انرژی ماموریت داد روند توقف اجرای پروتکل الحاقی را نظارت و گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت این دو با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و در تعامل با دولت از جمله، سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه خواهد بود.

رییس مجلس از آنها خواسته گزارش نتیجه این اقدامات و رایزنی‌ها در اسرع وقت به هیات رئیسه و مجلس ارائه کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.   وی گفت: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.   لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

دیگر خبرها

  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند /با سلبریتی‌ها و هنجارشکن های متعمد برخورد تند می شود
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی