Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:06:34 GMT

مرزهای استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن شده است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۶۶۸

مرزهای استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی صبح سه‌شنبه در حاشیه افتتاح یک طرح در دریابانی استان بوشهر اظهار داشت: از مجهادت‌های دریابانی و مرزبانی استان بوشهر که با امکانات محدود بهترین خدمات را در حوزه حفظ امنیت و نظم در دریا و سواحل استان داشته‌اند تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: فرماندهی و پرسنل خدوم و جان‌برکف مرزبانی در حال تلاش شبانه‌روزی برای حفظ امنیت دریا و ساحل هستند که این تلاش‌ها، امنیت نسبی برای کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: طی سال‌های گذشته برای تجهیز مرزبانی و دریابانی اقداماتی خوبی صورت گرفته است و امروز هم شاهد تخصیص ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مجهز و مناسب به ناوگان استان هستیم.

وی از تجهیز تدریجی دریابانی مرزبان خبر داد و بیان کرد: پیگیری خواهیم کرد که امکانات مناسب‌تری برای مرز ساحلی و مرز دریایی فراهم شود و مقابله جدی با قاچاق کالا و سوخت فراهم شود.

ایرانی با اشاره به اینکه فضا برای قاچاقچیان ناامن شده است تصریح کرد: مرز بوشهر مرز امنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: توطئه دشمنان برای ناامنی منطقه هیچ جایگاهی ندارد و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ما باعث افزایش امنیت برای کل کشور شده است.

کد خبر 5154451

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر محمد تقی ایرانی مرزبانی قاچاق ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا زلزله آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سی سخت شیراز اردبیل شهرستان کرج مشهد شهرکرد کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی