Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:33:51 GMT

اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب تبیین شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۷۲۳

اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب تبیین شود

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمان افزود: باید به این سئوالات که مسئولان چه اقداماتی در رابطه با رفع مشکل کم آبی انجام می دهند و چگونگی محدودیت ها و اصلاح الگوی مصرف پاسخ داده شود.

وی با اشاره به بحران کم آبی در استان کرمان تصریح کرد: ترساندن مردم از بحران لازم نیست لذا باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این بخش در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: طرح خط دوم انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به این استان در آینده به مرحله اجرا در می آید که نیاز آب آشامیدنی این استان را تامین می کند.

وی تاکید کرد: امنیت، سلامت و معیشت در حال حاضر مهمترین اولویت ما در برنامه های پیش روی استان کرمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بصیری با اشاره به تلاش های مسئولان و کادر پزشکی و درمان کرمان در مقابله با بیماری کرونا افزود: رتبه این استان در رعایت پروتکل های مبارزه با ویروس کرونا بسیار بالا است که جای تقدیر دارد.

وی گفت: موضوع تعطیلی اصناف و محدودیت های جاده ای در حال حاضر مطرح نیست و محدودیت ها طبق طرح هوشمند و رنگ بندی اجرا می شود.

شفاف سازی اعتماد مردم را افزایش می دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: بحث تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و رسانه های استان کرمان در راستای اهداف و وظایف و شفاف سازی و تبیین نقش دستگاه ها در شورای اطلاع رسانی مطرح است.

محمدرضا علیزاده افزود: هرچه بیشتر و شفاف تر مسائل و نقاط قوت را بیان کنیم، شاهد اعتماد بیشتر مردم در جامعه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود بارندگی و خشکسالی بحث بحران آب در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان کرمان قرار گرفته که باید رسانه ها به آن بپردازند.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان صرفه جویی در مصرف آب استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان صرفه جویی در مصرف آب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان صرفه جویی در مصرف آب استانداری کرمان اخبار کنکور اطلاع رسانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند

فارس- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از صرفه جویی ۲۵۰ مگاواتی در توزیع برق شیراز با نصب کنتورهای هوشمند در این کلانشهر خبر داد.

محمد رضا سلاحی با اشاره به ابلاغ 180 برنامه عملیاتی شرکت توانیر برای گذر موفق از پیک تابستان 1403 گفت: توسعه اتوماسیون و هوشمندسازی به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم ماموریت‌های ابلاغی شرکت توانیر یکی از کلید واژه‌های مهم در کنترل پیک بار مصرف است که در تامین پایدار برق، رشد بهره وری، افزایش ضریب اطمینان و ایمنی، مدیریت بار، کاهش هزینه نقش بسزایی دارد.

وی در گفتگو با تسنیم گفت: با هدف ارتقای شاخص قابلیت اطمینان شبکه، با اختصاص اعتبارات ویژه، اقدامات شاخصی در نصب کنتورهای هوشمند، طرح‌های هوشمندسازی و کنترل‌پذیری شبکه توزیع اجرایی شده است.

وی گفت از سال 1401 تاکنون با نصب 200 کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق این شرکت رشد ده برابری داشته است.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند