Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرخیو راموس، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید ۱۸ بهمن ماه زانوی چپ خود را به تیغ جراحان سپرد و طبق برآورد‌های اولیه قرار بود راموس پس از ۶ تا ۸ هفته دوری از میادین، در تمرینات تیمش حاضر شود.  

کاپیتان رئال مادرید در تلاش است تا برای بازی با الچه که ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود یا برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا، بتواند خودش را به شرایط بازی کردن برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راموس که از ابتدا تمایلی برای عمل جراحی روی زانوی مصدوم خود نداشت، به دنبال این بود که برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید در تاریخ ۱۷ اسفندماه به میادین بازگردد، اما کادر پزشکی باشگاه او را متقاعد کرد که حضورش در این بازی می‌تواند  منجر به تشدید مصدومیتش شود و او ادامه فصل را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: 

۴ جانشین احتمالی سرخیو راموس در رئال مادرید

با این حال مدافع کهنه کار کهکشانی‌ها که تمرینات سبک را آغاز کرده، در صدد است تا با پیگیری تدریجی تمریناتش، خود را برای حضور در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند

دریافت 29 MB کد خبر 6081591

دیگر خبرها

  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین