Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@12:12:16 GMT

زنجان با دمای منفی ۱۰ درجه سردترین مرکز استان کشور بود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۰۳۳۲

زنجان با دمای منفی ۱۰ درجه سردترین مرکز استان کشور بود

محمد رضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و تا پایان سال بارشی پیش بینی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد استان را فرا می‌گیرد، اظهار کرد: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان تا اواخر هفته کاهش یافته و هوا سرد می‌شود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: دمای فعلی زنجان منفی چهار درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته و هوا سرد می‌شود.

کد خبر 5154370

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان بارش برف ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا زلزله آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سی سخت شیراز اردبیل شهرستان کرج مشهد کرونای انگلیسی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت‌جوی خراسان رضوی در هفته پیش‌رو ناپایدار است

زهرا آهنگرزاده گفت: از امروز وزش باد در مناطق غربی استان خراسان رضوی از جمله شهرستان سبزوار شدت می گیرد که این پدیده موجب وقوع گرد و غبار در مناطق غرب و مرکز خراسان رضوی خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه هفته جاری نیز با ورود سامانه بارشی به نیمه شمالی استان خراسان رضوی، بارش های رگباری همراه با رعد و برق و تگرگ این مناطق را فرا خواهد گرفت که با شدت گرفتن این پدیده جوی، احتمال وقوع آبگرفتگی و روانآب در روزهای پایانی هفته دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز روند تدریجی افزایش دما تا اواسط هفته آینده در استان ادامه دارد و از صبح روز چهارشنبه تا پایان هفته، دما دوباره کاهش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: قوچان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان در شبانه روز گذشته بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است.

آهنگرزاده گفت: دمای فعلی مشهد ۲۳ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی/دمای هوا تا اواسط هفته در استان روند افزایشی دارد
  • وضعیت‌جوی خراسان رضوی در هفته پیش‌رو ناپایدار است
  • دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد