Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:36:15 GMT

۲۱۰۰ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۰۵۸۱

۲۱۰۰ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

امیر دلداری روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این بازرسی‌ها منجر به صدور ۲ هزار و ۵۰۰ اخطار و تنظیم ۷۶۳ فرم تخلف در خصوص عمل به قانون و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای صاحبان واحدهای صنفی و غیرصنفی در شهر مشهد شده است.

وی ادامه داد: بازرسی‌های انجام شده در قالب گشتهای مشترک روزانه ۲۵ گروه با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، اتحادیه اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسین اتاق اصناف انجام گرفته که شامل هزار و ۷۷ گشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در روزهای پایانی هر سال طرح نظارتی ویژه نوروزی برگزار می‌شود که به دلیل شرایط شیوع کرونا در سال جاری هنوز تصمیم مشخصی برای نظارت بر بازار نوروزی گرفته نشده است.

وی افزود: با این حال واحد بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، اجرای طرح ویژه‌ای را برای مجاوران در نوروز امسال برنامه ریزی کرده است تا یک سری اقدامات پیشگیرانه در خصوص درج قیمت و صدور صورت حساب خرید با استقرار چهار پایگاه نظارتی در اطراف حرم مطهر رضوی و برقراری گشتهای مشترک نظارتی را انجام دهد.

دلداری تعطیلی اصناف مشهد از ۱۵ اسفند ماه به بعد را شایعه دانست و گفت: هم اینک شرایط مشهد در شیوع کرونا در وضعیت زرد و فعالیت صنوف بلامانع است اما در صورتی که رنگ بندی این شهر از نظر شیوع کرونا تغییر کرد، فعالیت صنوف با محدودیت یا تعطیلی همراه خواهد بود.

وی سامانه‌های ارتباطی مردم با واحدهای بازرسی و نظارت مشهد را شماره تماس ۳۱۷۳۰ و شماره پیامکهای ۳۰۰۰۱۳۴ و ۳۰۰۰۱۲۴ اعلام کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد بازار محصولات اصناف قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد بازار محصولات ویروس کرونا مشهد بازار محصولات اصناف قیمت کالا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو طی دو سال گذشته در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی قویدل صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال 1401 تا پایان سال گذشته، 17 دوره 32 ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و غیره است، گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و 303 نفر بوده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: تعداد 740 نفر از پذیرفته‌شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که جهت صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته و در راستای نظارت از واحدهای صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از 200 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است، گفت: تعداد 65 واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید