Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاووسی‌نیا گفت: حدود ۱۲ هزار نفر در نیشابور فرم ج، سابقه مالکیت و عدم چک‌های برگشتی مورد تأیید واقع شد و در نتیجه در مرحله اول تأیید شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کاووسی نیا، رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: ۱۵ هزار نفر در شهرستان نیشابور برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند و بعد از ثبت‌نام بررسی و پالایش شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: حدود ۱۲ هزار نفر فرم ج، سابقه مالکیت و عدم چک‌های برگشتی مورد تأیید واقع شد و در نتیجه در مرحله اول تأیید شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور اضافه کرد: به دلیل عدم توانای احراز سکونت پنج سال توسط ما و کپی برابر با اصل مدارک با ۱۰ مرکز دفاتر پیشخوان قرارداد بسته‌ایم.

کاووسی نیا اظهار داشت: برای رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی روزی ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیامک تأیید برای مردم ارسال می‌شود تا به مرور به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: مردم در صورتی که در سایت رد نشده‌اند و در حال بررسی ثبت‌شده است و پیامک هم برایشان ارسال نشده است نگران نباشند و طی روزهای آینده به آن‌ها اطلاع‌رسانی برای مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور تأکید کرد: فعلاً هیچ انتخابی صورت نگرفته است و در حال پالایش هستیم.

کاووسی نیا خاطر نشان کرد: در صورتی که فرم ج آن‌ها به اشتباه قرمز شده است برای اعتراض می‌توانند به اداره راه و شهرسازی نیشابور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازی نیشابور هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه تعهد استان خوزستان در طول چهار سال، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی است، بیان کرد: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین الشرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، سایر ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار شده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تأیید شده در خوزستان تأمین می‌شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

بیات منش در ادامه به موضوع مساکن مهر خوزستان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت، کار آماده سازی و آسفالت همه سایت‌های مسکن مهر استان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه‌کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد.

کد خبر 6080885

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است