Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:00:38 GMT

123 سبک رزمی داریم/ جلوی صدور احکام جعلی را گرفتیم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۸۳۴

123 سبک رزمی داریم/ جلوی صدور احکام جعلی را گرفتیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با اشاره به وجود 123 سبک رزمی دارای مجوز در زیرمجموعه این فدراسیون، گفت: طی یکسال گذشته با معضل صدور احکام جعلی در سبک های رزمی مقابله کردیم.

یوسف بهتری در مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی های رزمی استان کرمانشاه که امروز(5 اسفند) برگزارشد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دنیا، اظهار کرد: متاسفانه طی یکسال  گذشته شاهد چنبره امپراطوری کرونا در سطح  دنیا بوده ایم که زیان زیادی را به ورزش وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دراین مدت بخش های مختلف ورزش از مربیان گرفته تا ورزشکاران خسارات زیادی دیدند، سالن های ورزشی بسته شد، اعزام ها متوقف شد، مربیان بیکار و ورزشکاران از سطح آمادگی دور شدند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی های رزمی افزود: هرچند کرونا به همه مشاغل و صنوف دیگر زیان هایی وارد کرد، اما زیان هایی که به حوزه ورزش وارد شد، برخلاف دیگر صنوف قابل جبران نیست.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه زیان هایی که طی این مدت از کرونا دیدیم، اما شیوع این بیماری فرصتی را فراهم کرد تا بتوانیم مقداری روی بحث زیرساخت هایمان کار کنیم. زیرا بواسطه گستردگی و حجم زیاد فعالیت هایی که در انجمن های ورزش های رزمی وجود دارد، چندان به این مقوله پرداخته نشده بود.

بهتری مقابله با احکام جعلی که در سبک های ورزش های رزمی به یک معضل تبدیل شده را از جمله این اقدامات خواند و گفت: در این مدت یک پلتفرم را طراحی کردیم که در آن تمام سبک های دارای مجوز کشور ثبت شده اند که جمعا حدود 123 سبک می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به اینکه تابحال هیچ بانک اطلاعاتی از ورزشکاران سازمان یافته انجمن های ورزش های رزمی در کشور نداشتیم، این پلتفرم کمک کرده تا بتوانیم بتدریج آماری از ورزشکاران این رشته بدست آوردیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در ادامه به انتظاراتی که وزارت ورزش از این فدراسیون دارد اشاره کرد و گفت:  فدارسیونی هستیم که علاوه بر حوزه قهرمانی، در حوزه همگانی هم انتظاراتی از ما دارند که در تلاشیم در دوران پساکرونا روی این مقوله بیشتر کار کنیم.

وی در ادامه به عضویت این فدراسیون در اتحادیه جهانی ورزش های رزمی پرداخت و افزود: تا پیش از اواخر سال گذشته باتوجه به اینکه نام فدراسیون " فدراسیون ورزش های رزمی" بود، برای همین در مجامع بین المللی به عنوان یک فدراسیون بومی محلی شناخته می شدیم، اما با  تغییر نام فدراسیون به "انجمن های ورزشی های رزمی" بعد از 18 سال به عضویت این اتحادیه درآمدیم.

بهتری از تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ در ایام کرونا هم خبرداد و گفت: با کمک وزارت ورزش توانستیم برای اولین بار تیم ملی کیک بوکسینگ را در کشور تشکیل دهیم و از این پس رسما در میادین بین المللی این رشته حضور داریم.

وی از تلاش برای احداث یک خانه رزمی در مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز خبرداد و گفت: قطعه زمینی به مساحت 950 متر در مجموعه ورزشی آزادی برای احداث یک خانه رزمی در مرکز کشور به فدراسیون اختصاص پیدا کرده و با احداث آن فدراسیون پس از سالها اجاره نشینی صاحب یک فضای اختصاصی برای خود می شود.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ها ی رزمی در ادامه اعلام کرد: همچنین درحال رایزنی هستیم تا بتوانیم به افراد دارنده مدرک مربیگری در زیرمجموعه این فدراسیون کمک کنیم، تا مربیگری آنها به عنوان شغل شناخته شود و بعد برای بیمه آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی كرمانشاه استانی ورزشی رئیس فدراسیون انجمن های ورزش انجمن های ورزش های رزمی انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز دومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی با مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی به منظور بررسی برنامه ملی ورزش کشور، توسعه و تعمیم ورزش همگانی، برنامه ملی ورزش و مردم و آزادسازی اماکن ورزشی جهت تحقق ورزش ارزان و در دسترس همه با حضور علیرضا کلانتری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

کلانتری در آغاز جلسه ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی در این نشست بیان کرد: خوشبختانه طبق آمار اعلام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ها در سالجاری با مشکل منابع مالی در حوزه برنامه ریزی بخش ورزش همگانی مواجه نخواهند شد و امیدوارم ما نیز بتوانیم در چهارچوب برنامه مشخصی که تدوین شده یک حرکت روبه جلو در این حوزه داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: برنامه پیشرفت ورزش کشور در شورای عالی ورزش با حضور ریاست محترم جمهور تشکیل، تدوین و تصویب شد و در ادامه اقدامات اجرایی آن درحال تدوین است و بخش فدراسیونی آن نهایتا تا ۲ هفته آینده تصویب و در اختیار فدراسیون ها قرار خوهند گرفت. همچنین در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی یک برنامه ملی تدوین شد و برنامه‌های گذشته در دل آن قرار گرفت که در نهایت برنامه ملی ورزش و مردم بعنوان برنامه محوری بخش ورزش همگانی کشور معرفی شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی ادامه داد: طبق نظرسنجی مردمی و نظرسنجی که از بخشی از فدراسیون ها و ادارات کل استانی در راستای برنامه‌های بخش ورزش همگانی انجام دادیم، تعدد برنامه‌ها یکی از مشکلات اصلی در بخش استان ها بود که با توجه به بودجه و منابع محدودی که در اختیار داشتند موفق به اتمام و تولید محتوای قابل قبول برای برنامه‌های اجرایی نشدند که همین موضوع باعث کمبود مخاطب برای برنامه‌های همگانی شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه رواج زندگی ماشینی یکی از معضلات اصلی مردم است، افزود: همچنین در نظرسنجی دیگری که از مردم گرفته شد سعی کردیم میزان اهمیت بخش های مختلف برای مردم را بررسی کنیم که کارمان را براساس ذائقه مردم بعنوان مخاطبان اصلی ورزش همگانی، پیش ببریم که خوشبختانه اطلاعات خوبی در دستمان قرار گرفت که براساس آن به سمتی حرکت می‌کنیم که بتوانیم بیشترین فعالیت بدنی و حرکتی در جامعه را ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی گفت: تمام اقدامات صورت گرفته این حوزه کاملا خانواده محور با اولویت قرار دادن بانوان و دسترسی آسان، ارزان و رایگان خدمات ورزشی به مردم است، همچنین ما باید برای پاسخگویی به ذینفعان، یک نظام مدیریتی خلاق، حرفه ای و پویا و نظام ارزیابی کارا از برنامه ها در بخش ورزش همگانی داشته باشیم که بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش همگانی در سطح کشور باشیم.

کد خبر 6085470

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است