Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:13:19 GMT

کشف ۳۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقت شده

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۸۶۱

کشف ۳۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقت شده

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد فاتب بیان داشت: نیرو‌های گشت انتظامی یگان امداد فاتب با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر موفق شدند در گشت زنی‌های انتظامی ۱۱ خودروی مسروقه که به صورت رها شده در معابر توقف کرده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از راه اندازی چندین واحد تخصصی گشت زنی و انجام گشت‌های انتظامی به صورت همزمان در سطح شهر ۱۹ دستگاه خودرو تحت تعقیب را متوقف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان امداد فاتب تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت کشف کردند و متهمان به همراه اموال مسروقه در اختیار پلیس‌های تخصصی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

کشف ۲۵۰ میلیارد ریالی ماینر‌های غیرمجاز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشفیات پلیس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان