Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر سه شنبه در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت افزود: متأسفانه در زلزله اخیر جمعی از هموطنان عزیز ما دچار حادثه شدند و در این راستا بنیاد شهید انقلاب اسلامی، در اسرع وقت اقدامات لازم را برای کمک رسانی به ایثارگران آسیب دیده در این زلزله انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی تصریح کرد: همچنین در خصوص بیمه دی نیز، با اطمینان عرض می‌کنم از فردا در استان کهگیلویه و بویراحمد هر شخصی هزینه‌ای در خصوص بیمه دی کرده است، دستور داده شود، ظرف ۴۸ ساعت تسویه شود.

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت شاغلین خانواده شهدا و ایثارگران نیز در حال پیگیری است، گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران، دو بار استفساریه گرفته، مجلس موافقت کرده و در جلسه‌ای که با دیوان عدالت اداری داشتیم، امید داریم که تا قبل از پایان سال آزمون استخدامی برگزار شود و فرزندان ایثارگر استخدام شوند.

اوحدی اظهار داشت: فداکاری‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و این استان شدهای بسیاری به انقلاب تقدیم کرده است.

وی افزود: در سفر امروز در مناطق زلزله زده حضور یافته و با مردم دیدار کردیم و با حضور در این مناطق، روند امداد رسانی به ایثارگران بررسی شد که هرچه سریع‌تر مشکلات زلزله زدگان، برطرف شود.

کد خبر 5154703

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی زلزله ویروس کرونا کرمانشاه زلزله شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز سی سخت شهرستان کرج کرونای انگلیسی اردبیل مشهد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی با بیان این مطلب، گفت: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه ریزی و هدف‌گذاری شده است.

وی، در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی