Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با تشریح وضعیت تصفیه خانه شماره ۲ اهواز گفت: این تصفیه خانه ساعت ۲ بامداد دچار مشکل شده و از همان زمان همکاران مشغول تخلیه آب و اقدام برای اصلاح وضعیت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، صادق حقیقی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره  وضعیت پیش آمده در تصفیه خانه آب اهواز، اظهارداشت: متاسفانه از 6 پمپی که در تصفیه خانه فعال بودند پمپ شماره 6، به دلیل مشکلی که در شیر قطع و وصل آن به وجود آمده بود یا مشکلی که در واشر آب بند آن به وجود آمده بود، دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زیر آب رفتن تصفیه خانه شماره 2 اهواز افزود: چون این اتفاق در ساعات پایانی شب بود و فشار توزیع ما بالا بود و هم زمان با این پدیده اتفاق افتاد، آب برگشتی به داخل تصفیه خانه ما بسیار زیاد و با فشار بالا بود.

سرمایه‌هایی که یکی پس از دیگر نابود می‌شوند / بزرگ‌ترین کارگاه لنج‌سازی خوزستان در آستانه تعطیلی قرار گرفتچرا خوزستان قرنطینه نمی‌شود؟رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: برای تداوم تولید و اشتغال باید مالکان فعلی هفت تپه خلع ید شوندزنگ خطر جدی کرونا در خوزستان به صدا درآمد/ بیمارستان‌های غیر‌کرونایی هم در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفتند+ فیلم

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: متاسفانه به این دلایل ایستگاه پمپاژ ما زیر آب رفت. اما همکاران ما از 2 بامداد شروع به فعالیت کردند و خداراشکر تقریبا ایستگاه پمپاژ خالی شده و دسترسی به شیر مشکل دار میسر شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز با حضور غواص پمپ‌ها را چک کردیم به امید خدا سعی می‌کنیم تا بعد از ظهر مسئله آب اهواز رفع شود.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استاندار خوزستان گفت: در سال‌های گذشته ماندگاری آب خیلی زیاد بود و گاهی ۳۶ ساعت تا یک هفته آبگرفتگی ادامه داشت؛ اما در دوسال فعالیت دولت سیزدهم طرح فاضلاب اهواز و کارون که طی حدود سی سال ۳۰ درصد اجرا شده بود به ۶۲ درصد رسید و ۳۱۷ کیلومتر لوله گذاری طی این مدت داشتیم که این امر منجر به کاهش مدت آبگرفتگی‌ها شده است.

علی اکبر حسینی محراب، گفت: در روز‌های اخیر دو باران شدید و رگباری به فاصه چند ساعت داشتیم که یکی ۱۷.۵ میلیمتر و دیگری ۴۴ میلیمتر بود. در واقع میشود گفت این بارندگی به اندازه ۹۰ درصد بارش سالانه در یزد، ۶۷ درصد بارش سالانه در کرمان و ۷۰ درصد بارش سالانه در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود: اخیراً بارش‌های مشابهی در امارات و عربستان که ادعا می‌کنند یک زیرساخت قوی دارند منجر به سیل و تخریب زیرساخت‌های شهری شد، اما خوشبختانه در اهواز با لطف خداوند اتفاق خاصی رخ نداد و با آمادگی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده و بهبود زیرساخت فاضلاب موفق شدیم آب‌های سطحی را تخلیه کنیم.

حسینی محراب اظهار داشت: البته موضوع آب‌های سطحی و فاضلاب دو مقوله جداست؛ در برخی نقاط میشود فاضلاب و آب‌های سطحی را به صورت ترکیبی دفع کرد، اما باید تمام توان خود را برای دفع آب‌های سطحی بگذاریم و شهرداری در این خصوص مسئولیت دارد و باید حتما برنامه ریزی لازم را برای جمع آوری آب‌های سطحی با ایجاد زیرساخت‌ها به شکل‌های مدرن، سنتی و ترکیبی انجام دهد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در بارش اخیر نزدیک به ۱۰ میلیون متر مکعب در اهواز ریزش داشتیم و طبعا تخلیه آن نیاز به زمان داشت و برخی مناطق دچار آبگرفتگی شدند که با کمک آبفا، شهرداری و بسیج امکانات آبگرفتگی‌ها تخلیه شدند.

وی گفت: در سال‌های گذشته ماندگاری آب خیلی زیاد بود و گاهی ۳۶ ساعت تا یک هفته آبگرفتگی ادامه داشت؛ اما در دوسال فعالیت دولت سیزدهم طرح فاضلاب اهواز و کارون که طی حدود سی سال ۳۰ درصد اجرا شده بود به ۶۲ درصد رسید و ۳۱۷ کیلومتر لوله گذاری طی این مدت داشتیم که این امر منجر به کاهش مدت آبگرفتگی‌ها شده است.

حسینی محراب ابراز امیدواری کرد: انشاالله ادامه این طرح با تخصیص بودجه‌های لازم با شتاب بیشتری پیشرفت داشته باشد؛ اجرای این طرح در دفع آب‌های سطحی موثر است با این وجود یک طرح بزرگتری برای دفع آب‌های سطحی لازم داریم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل آب روستای شعیب نبی شوشتر از زبان اهالی
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان