Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:18:27 GMT

رضاخان به روایت رضاشاه، در مستند «از چکمه تا فراک»

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۲۷۵۷

رضاخان به روایت رضاشاه، در مستند «از چکمه تا فراک»

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل ازمشاور رسانه‌ای پروژه، اولین قسمت مستند از چکمه تا فراک به تهیه کنندگی محمدرضا کریمی راد و کارگردانی محمد سمیع پور از امشب (سه شنبه) ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند ۳ قسمتی سعی دارد از زبان شخص رضاخان و عناصر اصلی حکومت پهلوی اول روایتی ملموس و تصویری واقع گرایانه از اتفاقات اسفند ۱۲۹۹ تا شهریور ۱۳۲۰ ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهش مستند از چکمه تا فراک بیش از ۳ سال به طول انجامیده و چهارمین اثر محمد سمیع پور در مقام کارگردان است.

سایر عوامل این مستند می توان به کارگردان و تدوینگر: محمد سمیع پور، تهیه کننده: محمدرضا کریمی راد، فیلمنامه: مهدی کیا زهرا نبی پور، محمدرضا کریمی راد، مدیر دوبلاژ: سعید شیخ زاده، تصویربردار: علی نعمت اللهی، صداگذار: حسین زائری، طراح فریم: سروش صابر مشاور رسانه ای: مصطفی بیات اشاره کرد.

برچسب‌ها شبکه افق رضا خان تدوینگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه افق رضا خان تدوینگر شبکه افق رضا خان تدوینگر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»