Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی بوفون، رکورددار بیشترین تعداد بازی در سری آ و بیشترین تعداد بازی در یکی از لیگ های معتبر اروپا (انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه) است

جانلوییجی بوفون، دروازه بان 43 ساله یوونتوس که شب گذشته مقابل کروتونه کلین شیت کرد، یک رکورد دیگر در دنیای فوتبال به ثبت رساند. بوفون که رکورددار بیشترین تعداد بازی سری آ است، از رکورد بیشترین تعداد بازی در میان لیگ های معتبر اروپایی که در اختیار گرت بری، هافبک سابق منچسترسیتی بود، عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، در این مطلب نگاهی داریم به ده رکورددار بیشترین تعداد بازی در یک لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا: 

1- جانلوییجی بوفون (پارما، یوونتوس)

جانلوییجی بوفون 43 ساله که رکورددار بیشترین تعداد بازی سری آ است، شب گذشته با بازی مقابل کروتونه، برای 654 امین بار در سری آ به میدان رفت. بوفون که رکورددار بیشترین تعداد بازی در یک لیگ از پنج لیگ معتبر اروپایی است، تنها بازیکن فعال در میان لیست ده نفره ای است که آن را مرور می کنیم و انتظار می رود این رکورد تا مدت ها در اختیار بوفون بماند. (17 بازی بوفون در لیگ فرانسه با لباس پاری سن ژرمن محاسبه نشده زیرا این آمار، فقط مختص به تعداد حضور در یک لیگ است)

2- گرت بری (استون ویلا، منچسترسیتی، اورتون، وست برومویچ)

گرت بری با 653 بازی در لیگ برتر انگلیس، رکورددار بیشترین تعداد حضور در این رقابت هاست و فاصله قابل توجهی نسبت به نفر دوم لیست در لیگ برتر انگلیس دارد. تا همین دیشب، رکورد بیشترین تعداد بازی در یک لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا، در اختیار گرت بری، هافبک سابق تیم ملی انگلیس بود.

3- پائولو مالدینی (میلان)

پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان مجموعا 647 بار در سری آ به میدان رفته و پس از بوفون، دومین رکورددار بیشترین تعداد بازی در سری آ است.

4- رایان گیگز (منچستریونایتد)

رایان گیگز، هافبک اسبق منچستریونایتد پس از گرت بری، دومین رکورددار بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر انگلیس است و 632 بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است.

5- آندونی زوبی زارتا (آلاوز، اتلتیک بیلبائو، بارسلونا، والنسیا)

آندونی زوبی زارتا، دروازه بان اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، رکورددار بیشترین بازی در لیگ اسپانیا است و 622 بار در مسابقات لیگ اسپانیا به میدان رفته است. 

6- فرانچسکو توتی (آاس رم)

فرانچسکو توتی، کاپیتان اسبق آاس رم مجموعا 619 بار در سری آ به میدان رفته است. توتی رکورددار بیشترین بازی برای آاس رم و سومین رکورددار تعداد بازی در رقابت های لیگ ایتالیا است.

7- میکائیل لاندرو (نانت، پاری سن ژرمن، لیل، باستیا)

میکائیل لاندرو، دروازه بان اسبق تیم ملی فرانسه رکورددار بیشترین تعداد بازی در لیگ فرانسه است و مجموعا 618 بازی در مسابقات لوشامپیونه فرانسه انجام داده است.

8- خاویر زانتی (اینتر)

کاپیتان آرژانتینی اسبق اینتر، رکورددار بیشترین تعداد بازی تاریخ اینتر و پس از بوفون، مالدینی و توتی، چهارمین رکورددار بیشترین بازی در سری آ ایتالیا است. زانتی، 615 بازی در سری آ انجام داده است.

9- فرانک لمپارد (وست هم، چلسی، منچسترسیتی)

فرانک لمپارد، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس با انجام 609 بازی در لیگ برتر انگلیس، پس از گرت بری و رایان گیگز، سومین رکورددار بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر انگلیس محسوب می شود.

10- کارل هاینتس کوربل (آینتراخت فرانکفورت) و ژان لوک اتوری (موناکو)

رتبه دهم این لیست، مشترکا به دو بازیکن از سال های دور تعلق گرفته است. کارل هاینتس کوربل، مدافع سابق آینتراخت فرانکفورت و تیم ملی آلمان، رکورددار بیشترین تعداد بازی تاریخ بوندسلیگا است و 602 بار در این رقابت ها حاضر بوده است. تعداد بازی های کم تر بوندسلیگا نسبت به سری آ، لیگ برتر انگلیس و لالیگا باعث شده رکورددار بیشترین تعداد بازی بوندسلیگا، در رده دهم قرار گیرد. ژان لوک اتوری، دروازه بان سابق باشگاه موناکو نیز 602 بار در لیگ فرانسه به میدان رفته و پس از میکائیل لاندرو، دومین رکورددار بیشترین تعداد بازی در لیگ فرانسه است. 

کارل هاینتس کوربل رکوردداران بیشترین تعداد بازی در یک لیگ معتبر اروپایی رتبه بازیکن لیگ تعداد بازی 1 جانلوییجی بوفون سری آ  654 2 گرت بری لیگ برتر انگلیس 653 3 پائولو مالدینی سری آ 647 4 رایان گیگز لیگ برتر انگلیس 632 5 آندونی زوبی زارتا لالیگا 622 6 فرانچسکو توتی سری آ 619 7 میکائیل لاندرو لوشامپیونه 618 8 خاویر زانتی سری آ 615 9 فرانک لمپارد لیگ برتر انگلیس 609 10 کارل هاینتس کوربل بوندسلیگا 602 ژان لوک اتوری لوشامپیونه 602

اخبار داغ 

امیر قلعه نویی امید عالیشاه را خواست، پرسپولیس آرمان رمضانی یا علی شجاعی را پیشنهاد داد استقلال با ارزش ترین تیم لیگ، پرسپولیس با ترابی، با ارزش ترین خط حمله امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو پانزدهمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس شد ورزشگاهی که دیگر باعث وحشت رقبا نیست؛ سقوط آنفیلد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی در لیگ برتر انگلیس پنج لیگ معتبر اروپا جانلوییجی بوفون میدان رفته لیگ فرانسه بازی در سری آ رایان گیگز دروازه بان گرت بری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)