Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با حضور در شهرک‌های صنعتی شماره ۱، ۳ و ۴ سنندج (سرنجیانه) از این شهرک‌ها بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، حجت‌الاسلام و المسلیمن عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیش‌از ظهر امروز با حضور در شهرک‌های صنعتی شماره 1، 3 و 4 سنندج(سرنجیانه) از این شهرک‌ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدیمشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان در شهرک‌ صنعتی سنندج بررسی شد

در این بازدید که با هدف رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید انجام شد، نماینده ولی فقیه در استان کردستان پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران و تولیدکنندگان دستور پیگیری و احصای مشکلات را به مسئولان متولی صادر کرد.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، رژه نیروهای مسلح در سنندج صبح چهارشنبه در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.

در این آئین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی را در معرض دید حاضران قرار دادند.

‌نیروهای مسلح با رژه خودرویی، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

استاندار کردستان در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی تیزبینانه و تدابیر لازم در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را برعهده داشتند و با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور ایران امروز از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا محسوب می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: با اقدام تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گوشه‌ای از توانمندی ایران به نمایش گذاشته شد که توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ما مبتنی بر دین مبین اسلام است و براساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی کوشا اذعان کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

استاندار کردستان به ویژگی‌های ارتش ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

این آئین باحضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

کد خبر 6080631

دیگر خبرها

  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم