Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملت در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت همراه اول، راه های تقویت همکاری های فی ما بین و ارائه خدمات جدید با همکاری دو مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت  در این  نشست که عباس جفعرلو، عزیز آخوندی اصل، سیدابوطالب دیبایی، محمود رشیدی و مهدی قدمی معاونان مدیرعامل، وی را همراهی می کردند، از همراهی و همکاری شرکت همراه اول با این بانک قدردانی کرد و گفت: از این که همراه اول، بانک ملت را به عنوان بانک نخست خود انتخاب کرده خرسندیم و آمادگی لازم را برای ارتقای سطح همکاری ها اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این نکته که بانک ملت، آماده تامین تمامی نیازهای همراه اول در حوزه خدمات و تسهیلات است، اضافه کرد: درعین حال در سایر بخش ها نیز می توان همکاری های مشترکی را تعریف کرد.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که همکاری ها و فعالیت های مشترکی را برای خدمت به مردم و خارج از بحث تسهیلات می توان طراحی کرد، پیشنهاد داد که کمیته ای مشترک متشکل از متخصصان دو مجموعه، راه های تقویت همکاری ها را در زمینه های مختلف نوآورانه مورد بررسی قرار دهند و نتیجه این کار مشترک در قالب تفاهمنامه ای به امضای مدیران عامل دو مجموعه برسد.

وی با تاکید بر این نکته که برای تامین نیازهای پیمانکاران همراه اول  اعم از تامین مالی، صدور ضمانتنامه و ... هم می توان تفاهمنامه ای سه جانبه را امضا کرد، ادامه داد:  سامانه سامیار بانک ملت نیز می تواند در این زمینه کاربرد داشته باشد و می توان در جلسه ای جداگانه نسبت به معرفی کامل ظرفیت های این سامانه اقدام کرد.

دکتر بیگدلی با اشاره به پتانسیل های بالای دو مجموعه بانک ملت و همراه اول، خواستار همکاری مشترک برای ارائه خدمات جدیدتر به مردم و مشتریان شد.

وی اظهار امیدواری کرد که پیرو برگزاری این جلسه، چند کار مشترک انجام شود که نفع آن علاوه بر دو مجموعه به کل مردم ایران برسد.

مدیرعامل بانک ملت همچنین دستورات لازم را برای تامین نیازهای مالی همراه اول به ویژه در ماه پایانی سال صادر کرد.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این جلسه اظهار داشت: بانک ملت از نظر میزان منابع، میزان مصارف و میزان ضمانتنامه های صادره، بانک نخست این شرکت محسوب می شود و همکاری بسیار نزدیکی با این بانک داریم.

وی با اشاره به این نکته که در دوره اخیر، سطح تعاملات همراه اول و بانک ملت افزایش یافته است، گفت:  ما در بین بانک های کشور، بیشترین مراوده را با بانک ملت داریم و از این تعامل و ارتباط و همکاری خوب بین دو مجموعه، خرسندیم.

مدیرعامل همراه اول از پیشنهاد مدیرعامل بانک ملت مبنی بر همکاری در حوزه های جدید هم استقبال کرد و اظهار داشت: می توان یک تیم تخصصی مشترک تشکیل داد تا اعضای این تیم، زمینه های مشترک همکاری را مورد بررسی قرار دهند.

در این جلسه، معاونان مدیرعامل بانک ملت نیز دیدگاه های خود را در زمینه تقویت تعاملات و همچنین همکاری برای ارائه خدمات جدید و مشترک ارائه کردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملت همراه اول همکاری مدیرعامل بانک ملت ارائه خدمات جدید همراه اول دو مجموعه همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ظهر یکشنبه با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل این مجموعه دیدار کرد.

«یاسر تقوی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار با اشاره به کارکردهای مختلف کتابخانه های عمومی در استان گیلان، یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های آن را ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای تبیین مساله مهدویت در بین جوانان و نوجوانان و نیز بانوان عنوان کرد.

تقوی با بیان اینکه امروز در استان گیلان ۸۶ باب کتابخانه عمومی رسالت مهم آگاهی بخشی به مردم را به انجام می‌رسانند، به فضای ناکافی این مجموعه در برخی از شهرستان‌های استان به ویژه در شهر رشت اشاره کرد و گفت: شهر رشت علیرغم وجود مردم کتابخوان و اهل مطالعه که از دیرباز به آن شهره هستند هم اکنون از کمبود فضای مطالعاتی رنج می‌برد.

وی اضافه کرد: کتابخانه مرکزی رشت که عملیات احداث و تکمیل آن از سال‌های گذشته در گیلان آغاز شده هم اکنون با پیشرفتی بالغ بر ۹۱ درصد در انتظار بهره برداری کامل است و در صورت بهره برداری کامل می‌تواند پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای مردم باشد.

تقوی همچنین با دعوت از مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برای بازدید از این مجموعه بر ضرورت همکاری بیشتر کتابخانه های با آن مجموعه تاکید و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در این زمینه را بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

نهاد کتابخانه های عمومی مجموعه‌ای پویا و کم نظیر است

«حجت الاسلام محمد علی نجفی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این دیدار نهاد کتابخانه های عمومی را مجموعه‌ای پویا و کم نظیر توصیف کرد که در کنار توسعه فیزیکی کتابخانه ها به دنبال توسعه فرهنگی نیز می‌باشد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی به مقوله بازاریابی پیام در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: بازاریابی کتاب در حوزه کتابخانه ها و تلاش برای معرفی آثار فاخر ادبی در موضوعات مختلف می‌تواند همان کارکرد را داشته باشد و اثرات مثبت و سازنده‌ای را به همراه بیاورد.

وی تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و تعریف فعالیت‌های مشترک در زمینه کتاب را از دیگر محورهای توسعه فرهنگی در جامعه عنوان کرد و از آمادگی خود برای همکاری‌های بیشتر با مجموعه کتابخانه های عمومی خبر داد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی با تاکید بر اینکه این سازمان آمادگی دارد تا به صورت ویژه از ظرفیت دانش آموزان مدرسه صدرا در بحث خوانش کتاب استفاده کنیم، گفت: اداره کل کتابخانه ها هم می‌تواند با کمک مجموعه‌های خوانش کتاب یک حلقه میانی بین مردم و خود را در جهت ترویج کتابخوانی تشکیل دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در پایان ایجاد عادت به مطالعه در بین دانش آموزان، مادران خانه دار و گروه‌های هدف را از دیگر موضوعاتی دانست که با کمک دستگاه‌های مختلف می‌توان برای آن برنامه ریزی منسجم و سازنده‌ای داشت.

کد خبر 6077742

دیگر خبرها

  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان